Nu är det fredag :D

Igår kväll va det lyxigt här hemma ;) Jag och Patrik hann få lite vuxentid samt
ligga och kramas innan vår dotter bestämde sig för att hon absolut inte skulle
sova i sin säng, så fort hon fick ligga i vår säng somnade hon .... och vår vuxen-
tid va mycket bättre den här gången ;) hihihi .... är bara så jävla orolig att bli
gravid igen, vi använder ju inget skydd .... och jag har ju ägglossning utan mens
så det krånglar till det lite .... äh, blev jag inte gravid under dom 4 åren vi körde
utan plus att han kom i mig så borde risken va liten att jag blir gravid när vi knappt
har sex plus att han kommer utanför ......

Lika härligt väder idag som dom senaste dagarna :D Dottern har precis somnat,
jag har bytt sängkläder och satt på en vit tvättmaskin, ska plocka lite och så ....

Längtar massor till nästa månad (maj), då blir det tatuering :D :D :D Yeeeey .... ska
tatuera Theas namn på handleden ..... och senare i höst bli det en till tatuering, vill ju
ha mina blommor på vaden ..... fy fan va jag längtar .... Tatueringen i maj är en
födelsedagspresent och den i höst betalar jag själv ..... Men min moster har vissa
kontakter så jag kanske bara behöver betala 700-1000 kr för den på vaden :D Inte helt
fel .....

Måste försöka komma ihåg att ringa kyrkan på måndag och boka datum för dopet så att
Patriks mamma hinner det som ska ändras på dopklänningen ..... Och jag måste beställa
inbjudningskort,leta reda på allas adresser och skicka iväg dom så fort som möjligt .... ja,
det är lite planering och organisering som krävs :)

Nä,nu blir det en cigg ute i solen innan jag ska hänga tvätt :)

Bye Bye




Kommentarer
L

dumt och chansa som ni gör, bara för det tog lång tid förra gången så behöver det inte göra det igen...

2011-04-29 @ 18:24:02
Anonym

Jo, det håller jag me om men jag tänker inte avstå helt från sex:P

2011-04-29 @ 21:08:48
Anonym

Det finns preventivmedel även för er!!

Har ni inget bättre/viktigare att lägga era pengar på än att du ska tatuera dig?

2011-04-30 @ 03:51:55
Rebecca

Det är det, det inte gör =/ vi kan inte använda kondom, jag får inte använda nåt preventivmedel me hormoner och kopparspiral ska man sätta in när man har mens men jag blöder ju inte så =/ det ser ganska mörkt ut =/ Använd ögonen, DET ÄR EN FÖDELSEDAGSPRESENT !!!!! och sen ska jag lägga undan pengar så att jag har råd att tatuera mig i höst eventuellt. Jag har ändå råd att köpa blöjor och kläder till min dotter, jag har råd att betala hemma m.m.

2011-04-30 @ 11:18:34
Anonym

prova pesar.eller prata med mödravården

Vad gör ni om du blir gravid med en 2månader gammal dotter??

Hur ska du då få råd att ta körkort??

Vad menar du med att betala hemma ?

Delar ni på alla räkningar osv eller???

2011-04-30 @ 13:34:57
Anonym

varför får du inte använda hormon preparat?

om det är för att du ammar? då kan man använda mini piller.

2011-05-01 @ 06:40:40
Anonym

vill du ha fler barn redan?

Om inte så måste ni skydda er

eller kan du tänka dig att göra abort?

2011-05-01 @ 08:44:39
Rebecca

eftersom att jag är överviktig så får jag inte använda nåt preventivmedel me hormoner. Och nej, jag vill verkligen inte ha fler barn redan. Jag skulle ha svårt att göra abort och jag har tänkt tusen gånger på va jag skulle göra om jag blev gravid och jag vet faktiskt inte.

2011-05-01 @ 09:42:37
Vestling

Inte för att lägga mig i, men jag satte in min kopparspiral när jag inte hade mens! Det gjorde inget sa min bm!



Hoppas ni hittar nått bra sött som funkar för er!

2011-05-01 @ 19:25:56 | http://Vestling.blogspot.com
Anonym

Om problemet är fettma så gör något åt det

2011-05-02 @ 07:07:26
Anonym

Tänk er för 2 ggr minipiller är jättebra även för överviktiga, för om du blir med barn tänk på kostnaden tiden två blöjbarn är ingen dans på rosor o dessutom har du ju ingen ordentlig inkomst, o inget jobb att gå tillbaka till så det är bättre att ta det säkra före det osäkra

2011-05-09 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!