Påskhelgen

Har varit dålig me att uppdatera dom senaste dagarna men vi har passat
på att umgåtts me släkt och så har vi ju varit bortresta men nu är vi hemma
så nu ska jag ta igen lite bloggtid :P

Vi firade påskafton uppe i Visättra hos min moster :) Blev massa god mat,
massa prat och massa mys me min lilla prinsessa .... Christina kom förbi
för att träffa Thea och hon föll pladask ..... haha .... Ja, vi va där hela kvällen
och när vi kom hem så packade vi .....

   



På lördag förmiddag åka vi upp till Tierp för att tillbringa ett dygn me Patriks
föräldrar och för att lite av hans släkt skulle få träffa Thea :) Vi va uppe vid
lunch och då fick vi lite påsklunch innan Patrik och hans pappa högg ved,hans
mamma snodde Thea fortare än kvickt och jag satt i solen och latade mig :P
På eftermiddagen kom Patriks kusiner, Veronika och Micke plus Veronikas
dotter, Vanja :) Dom ville titta på Thea .... Patriks mormor kom också .... dom
stannade på middag och det va riktigt mysigt ..... vi grillade och satt ute i solen
och åt medan lillfisen låg i vagnen och sov :) Tror klockan va närmare halv 1
innan vi gick och lade oss =/ haha .....

    

Jag och Patrik tog en riktig sovmorgon och sov till 10-halv 11 idag :) Vi åt lite
frukost, tog en promenad me Thea, vi tvättade och städade Patriks bil, han högg
lite ved och vi åt lunch innan det va dags att röra sig mot stockholm igen :( Men
vi hade ett jätte mysigt dygn och jag och Patrik glömde bort hur det är att va
småbarnsförälder för ett dygn (hans mamma lade vantarna på Thea varenda
sekund, fick bara tillbaka henne när hon skulle ammas ^^)

Nu ligger vår lillfis och sover och jag och Patrik kollar på nittileaks innan vi ska
röra oss mot sängen :)

Bye Bye



Kommentarer
emma

men gud vad fin hon blev i jeansklänningen :)

2011-04-25 @ 22:58:16 | http://empiiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!