Planering

Håller på och planera lite inför Theas dop :) Tänkte ta och ringa kyrkan i veckan
för att kolla om dom har nån tid i slutet av augusti :) Dopklänning har vi redan,
har dock inte sett den så jag hoppas den är fin =/ Patriks pappa, patriks syrra
och Patrik har haft den :D Måste kolla upp nån hemsida som gör billiga
inbjudningskort också .... Mycket att tänka på och planera men fy fan va jag ser
fram emot det ....

Känns konstigt att det redan är tisdag idag =/ det va liksom "söndag" igår .... man
blir lite förvirrad .... eller så börjar man bara bli gammal ^^

Jag har tvättat, ska väl snart klä på mig och Thea för att ta en promenad bort till
apoteket i fruängen .... ska ta ut pengar också för idag ska jag ju köpa nya telefoner
till mig och älsklingen :D

Blir varsin sån här :P


Nu ska jag lägga lillan i sin säng, förhoppningsvis så somnar hon en stund så att jag
får äta frukost och kanske ta en dusch .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Den är sådär, måste uppdateras via kabeln direkt när ni köper den och sen ofta och regelbundet för att funka som den ska.. Halvsvår att skriva med

2011-04-26 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!