Saknar oss ......

Det va inte såhär jag hade tänkt att det skulle bli och det är trist :( Jag vill inte
men jag kan inte låta bli ..... Jag saknar henne, jag saknar oss .... Varför blev
det såhär? Trodde vår vänskap va starkare, trodde inte att ett dumt jävla
missförstånd skulle förstöra det vi hade :( Jag är så jävla ledsen för allt,vill
bara vrida tillbaka tiden, ta tillbaka allt jag sagt .....

Hon va den första jag ringde när jag fick veta att jag va gravid, jag ringde
och grät av lycka och frågade om gravtestet skulle ha två streck om man
va gravid =/ haha ..... hon skulle ju finnas me mig under min graviditet men
varför egentligen? Jag svek henne när hon va gravid så varför skulle hon finnas
vid min sida under min graviditet? Jag antar att jag fick va jag förtjänade .....

Undra om vi någonsin kommer hitta tillbaka till varann? Jag vill tro det och jag
hoppas på det men innerst inne tror jag att det är för sent .... skadan är för stor
för att reparera .....

Önskar att allt va som förr .....



Kommentarer
Anonym

Ring henne och säg det du skrev!

2011-04-16 @ 15:51:00
Rebecca

Ingen mening me det ......

2011-04-16 @ 18:29:16
Anonym

varför inte det?

2011-04-18 @ 23:44:01
Rebecca

Hon bryr sig inte

2011-04-20 @ 19:55:02
Anonym

Det var inte ett missförstånd som gjorde som det blev så sluta skriv det, det var du som hängde ut familjen i din blogg det var du som var ELAK under hennes graviditet o det är inte första gången hur mycket ska en vän få göra illa en annan vän det är du ingen annan som har sett till att det är som det är.... man vårdar sin vänskap vilket du aldrig gjorde som man bäddar får man ligga

2011-04-24 @ 12:49:08
Rebecca

ja, jag skrev att dom va skyldiga oss pengar och ja, det va dumt .... men jag va trött på att vi aldrig fick tillbaka dom .... men det va fel av mig att hänga ut dom, det håller jag me om .... Jag va ALDRIG elak under hennes graviditet, jag svek henne helt enkelt och va en riktig egoist men jag va aldrig elak !!!!! Madde har sårat mig många gånger under åren men jag har alltid förlåtit henne för hennes vänskap har betytt för mycket för att bara skita i ....

2011-04-26 @ 10:04:50
Madeleine

och din kommentar att "någon som mig kunde få barn och inte du" var inte elak då becca?? Du fällde en del kommmentarer som INTE var snälla under min graviditet... När du egentligen skulle funnits där o stöttat mig... Kommer du ihåg varför vi egentligen slutade prata då??



Och för övrigt tycker jag folk ska sluta snacka om det som hänt..



Visst, becca var en idiot som hängde ut oss sådär OAVSETT om vi var skyldig henne pengar eller inte ... Patrik kunde lagt lite press på jonny istället.. Sak samma..

Är less på att se folk skriva om mig och min relation till folk..



Och jag skriver inte för att försvara becca utan det handlar om att det som hänt har hänt.. PUNKT.. hon gjorde ett stort misstag och får leva med det..

SLUT på diskussionen...



Dessutom är jag vääääldigt nyfiken på vad jag gjort som har sårat dig.... Men det kan vi ta privat..

2011-04-26 @ 18:00:15
Rebecca

Jag minns inte att jag någonsin har sagt det men jag vet att jag har sårat dig. Men jag varken vill eller orka älta det längre. Jag va en jävla idiot, det vet jag. Men nu är det som det är, som du skrev: jag gjorde ett misstag och får leva me det. Men trots det så är jag ledsen att vi inte ens kan prata längre. Jag får inte fråga nåt som inte har me min dotter att göra, om vi skulle ses av en slump så skulle du me all sannolikhet ignorera mig. Och det sårar mig. Trodde vår vänskap betydde NÅT förut men du klippte bara av alla band sådär utan tvekan.

2011-04-27 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!