Seg helg

Usch, ikväll har jag verkligen haft ångest :( Hela helgen har det varit toppen-
väder, varmt och soligt och va har vi gjort? Jo, suttit inne HELA förbannade
helgen .....

Igår va jag och Patrik så sega och orkade inte göra ett dugg .... vi låg bara
och slappade .... Och idag tog vi tag i städningen (vilket behövdes) men vi
hade flera timmar på oss att gå ut efteråt men vi orkade inte .... förstår
inte va det har varit me oss den här helgen ....

Aja .... Imorrn är det en ny vecka och det innebär att det är mamma-grupp
imorrn bitti :) Imorrn fortsätter även "utbildningen" i babymassage .... ska
bli skönt att komma ut :D

Naw, min lilla älskling har somnat i babysittern :love: Och Patrik duschar och
jag kollar på liar liar .....

Hörs imorrn ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!