Seg helg

Den här helgen har verkligen varit seg ..... vädret har varit trist, hela familjen
har varit slö och vi har mest bara varit hemma och slappat =/ Visst, det kan
va skönt me såna helger emellanåt också så :P Men jag hade inte klagat om
det iallafall hade varit någolunda väder så att man hade kunnat gå ut me
Thea ..... Får hoppas på bättre väder i veckan .....

I eftermiddags tog vi en tur upp till gudmor Maria och hälsade på .... Hon va
lika social som vanligt ^^ Hon och Thea låg typ och sov ..... haha .... Thea är
tydligen rena sömnmedicinen ..... Tur att man är van me sin udda familj :)

Igår bestämde jag och Patrik att byta Theas ersättning ..... Vi kör ju på
babysemp nu men det funkar inte alls ..... Theas kräks som bara den så
när den är slut så ska vi köra på NAN ..... Vi köpte en liten tetra och testade
och den kom inte upp .... Tycker det är så otäckt när hon kräks massa .....
Bröstmjölken kräks hon upp ibland men då har hon oftast ätit från det
högra bröstet och där har jag så otroligt mycket mjölk så när hon äter från
det bröstet så blir både hon och jag dyngsura ^^ Så jag tror hon får i sig 
för mycket mjölk för fort .....

Tog lite nya kort på min lilla älskling :love: Hon är så vacker och jag är så
stolt över att vara hennes mamma. Koftan och mössan har hennes gammel-
mormor( patriks mormor) stickat :) Älskar färgen!!!





Jag ska nog ta en cigg nu och sen blir det ett bad :) Imorrn är det dags
för ung mamma-gruppen igen :) Hoppas bara man kommer upp imorrn
bitti också =/ Det kan bli värre .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Hoppa över mjölkersättningen, du har ju egen mjölk så amma du.Barn kräks och det är inte farligt , hon ökar väl i vikt

2011-04-04 @ 08:34:15
Linda

om du ska byta ersättning så ska du byta ut vartannat mål med NAN, alltså inte ge bara NAN direkt för då kan magen bli kaputt..

2011-04-04 @ 15:01:35 | http://limaeli.blogspot.com
Rebecca

Det stämmer att jag ammar och jag skulle gärna vilja amma helt men hon blir inte mätt på enbart bröstmjölken, därför måste hon få ersättning också.

2011-04-04 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!