Senaste dagarna .....

Dom senaste dagarna har jag inte gjort ett dugg =/ Legat förkyld och varit
trött mest ..... Har inte ens orkat mig ut me lillskruttan ..... Men nu är jag
på bättringsvägen iallafall,bara näsan som är täppt .... Dessvärre har mitt
lilla hjärta blivit smittad, hon är jätte näppt i näsan, kör me näsdroppar men
ska be Patrik köra en omgång me näsfridan också ..... Idag har hon varit
jätte kinkig, tror hon har feber ..... tänkte ta tempen på henne snart och
kolla .....

När Patrik kom hem så åkte vi till BVC och min lilla fis har gått upp nästan
500 g på 2 veckor ..... Nu väger hon 4365 g och är 55 cm lång .....Snart
är hon inte så liten längre och jag känner hur ångesten kommer krypandes
över hur fort tiden går :( Men samtidigt är det roligt att se hur hon utvecklas
såklart .... Och prickarna lillan har är bara vanliga hormonprickar :D Så
skönt att veta det .....



Efter BVC svängde vi förbi skärholmen, va tvungen att stilla mitt shopping-
begär :P Köpte en foundation till mig och en tröja och ett par tights till Thea :)
Vi smet in på kvantum och handlade lite innan vi åkte hem.



Va gör vi nu då? Thea ligger i babysittern och piper emellanåt, jag och Patrik
sitter i soffan och slappar .... ska iallafall ta ett bad, funderar på om lillan ska
få bada också :) Det beror på om hon har feber eller inte, stackarn ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!