Vill inte ....

Bli sjuk ju :( Jävla Patrik har smittat mig ..... har så ont i halsen och inom kort
kommer näsan bli täppt och bara rinna :( Nå väl, får vara glad så länge lillskruttan
inte bli smittad .... Vill verkligen inte att hon ska bli sjuk ......

Jag förstår inte hur min lilla tjej kan sova så mycket som hon gör, det faschinerar
mig ..... Hon somnade vid halv 12 inatt, hon vaknade till för lite mat vid 8 och sen
sov hon till 11 .... Nu ligger hon bredvid mig i soffan och är jätte nöjd och glad :)

Häromdan satt jag och läste min gamla blogg ...... Jag mådde verkligen så dåligt
under flera olika perioder .... Alla mina tankar kretsade runt barn, att bli gravid,
jag gjorde 5000 olika gravtester som bara visade negativt, det va läkarbesök hit
och gynbesök dit, det va tjafs me patrik, det va svartsjuka för att min bästa vän fick
barn .... det va så jävla mycket skit och jag har aldrig mått så dåligt som då .....
Det kändes verkligen hopplöst att bli gravid och nånstans på vägen förlorade jag
hoppet och gav helt enkelt upp .....

Därför är Thea min största gåva ..... att hon kom till är för mig ett mirakel .....
Jag har fortfarande svårt att få in i skallen är Thea är MIN dotter, att hon faktiskt
är mitt kött och blod .... Jag har längtat efter henne i så många år och nu är hon
här,hon finns hos mig och jag kan se henne, jag kan hålla om henne och pussa
henne .... Fast jag vissa gånger blir så frustrerad när hon bara gråter så ångrar jag
mig två sekunder senare och får så dåligt samvete ..... hon är bara en hjälplös bebis,
det är mitt ansvar att hon mår bra ..... Jag älskar henne så hjärtat gör ont ....

Nu är det bara en dag kvar innan det är helg, fy attans så skönt :D Ikväll ska pojken
kolla på hockey så jag får försöka hitta på nåt annat att fördriva tiden me, kanske tar
ett bad me lillskruttan? Älskar att bada me henne .....

Måste fråga vilka blöjor ni föredrar, pampers eller libero? Vi använder libero till Thea
och jag tycker dom är värdelösa =/ När hon har bajsat så läcker det ALLTID utanför
och hon får såna märken på låren efter blöjorna ..... vi använder storlek 2 ..... Funderar
på att byta till pampers när hennes blöjor är slut ......

Abropå blöjor ska jag gå och byta en bajsblöja nu :P sen hoppas jag att jag kan smita
ut och ta en cigg och röja lite hemma .....

Ha en underbar torsdag .....

Bye Bye




Kommentarer
fanny

Vi använder libero då pampers är för smala för Eleah.

2011-04-07 @ 13:37:52 | http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
emma

Vi använder libero. Tycker pampers luktar lite kemikaliskt och stinker såfort det kommer kiss i :p

2011-04-07 @ 13:50:11 | http://empiiis.webblogg.se/
Vestling

Vi använder pampers och är sjukt nöjda med dom, jag tycker att dom håller bra och att det inte läker igenom! :)

2011-04-07 @ 16:22:28 | http://Vestling.blogspot.com
Linda

pampers är bäst.. libero är sämst så enkelt är det ;) haha

2011-04-07 @ 16:54:26 | http://limaeli.blogspot.com
Madde

jag har använt alla olika slags blöjor, tkr inte att där e större skillnad på dom, ev e libero lite "styvare" o pampers lite "mjukare" dom andra märkena e ungefär lika allihop. men kanske luktar pampers lite mer kiss än vad libero gör.

men sen är de oxå olika från olika storlekar, ja använder 4 nu, o då e pampers bättre. innan va libero lite bättre i 3 storlek.

men de kan va att 2 e för liten, därför hon får märken på låren o bajset rinner ut hmm

ni får prova er fram :P

2011-04-07 @ 18:14:06
Anonym

Libero är bättre. Nr 2 är upp till 6kg Väger hon mer? så byt storlek Sitter blöjorna för hårt då hon får märken? Att det rinner ut är inget konstigt om hon "gör" mycket det har ju inte fast konsistens ännu.

2011-04-08 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!