50 frågar

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med?- Patrik Johan Andersson
2. Och varför det?
- Enkelt, jag älskar honom
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Hjärtat och älsklingen
4. Hur länge har ni vart tillsammans?
- Lite över 5,5 år :) Blev tillsammans 12/12-05
5. Hur träffades ni?
- Jag var på inflyttningsfest hos honom
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop?
- Vi umgicks me samma kompisar bara
7. Hur gammal är han? - 28
8. Älskar du honom
? - Så otroligt mycket
9. Har du slagit honom?
- Ett par gånger men aldrig på allvar
10. Har du roligt med honom? - Ja, jag har jätte roligt me honom :)

11. Har ni sex?
- Yes ;)
12. Skulle du kunna bo med honom? - Jag har bott me honom sen jag va 17 så ^^
13. Beskriv honom med tre ord? - Underbar, omtänksam, snäll
14. Vet du nånting om honom? - Har lärt mig att man aldrig lär känna en annan människa till 100% 
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Haha, vill men får inte
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Lääääänge
17. Får han dig att skratta? - Oftast :)
18. Säg två ord hur du känner för honom? - Kärlek och tillgivenhet
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Det mesta
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Nä, det där har försvunnit.

21. Vad har han för ögonfärg?
- Blå/gråa
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Vår dotter,Thea
23. Har ni samma humor? - Haha, nä inte ofta iallafall
24. Planerar ni framtiden ihop? - Vi pratar om att köpa lägenhet ihop och att så småningom gifta oss
25. Skulle han bli en bra pappa? - Han är världens bästa pappa
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Pussades
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Jobbar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - All the time, tyvärr
29. Har ni bråkat nångång? - Det va jätte länge sen vi sist bråkade, skönt nog
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Never!

31. Skulle du kunna vara otrogen?
- Nä, jag har vuxit upp nu ....
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Typ 1 vecka
33. Har ni samma åsikter om saker? - Nä, vi har helt olika åsikter om nästan allt
34. Vem håller i fjärkontrollen? - JAG (= haha
35. Går ni ut ofta? - Inte direkt
36. Har ni samma musiksmak? - Nää,det har vi inte
37. Är han romantisk? - Nej, och det saknar jag i vårt förhållande
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Han gör sitt bästa för att finnas där för mig
39. Har han någon fobi? - Bögar?

40. Gillar han sport?
- Inte ett dugg
41. Är han en djurvän? - Absolut!
42. Kan han sjunga? - Öhh? Nä, verkligen inte
43. Spelar han nått instrument? - Nej
44. Kan han laga mat? - Nej, han vet knappt hur man kokar ris
45. Är han konstnärligt begåvad? - Nä, han kan knappt skriva snyggt
46. Är han envis? - Som en åsna
47. Tycker han om att resa? - Det är det bästa han vet
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Oj, ingen aning
49. Vad är det sötaste han sa sist? - Att han älskar mig?
50. En sak du vill göra med honom: - Jag vill bli fru andersson:P



Kommentarer
lulu

Hej igen,

det var jag som tipsade om boken "Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2" i inlägget där du antar att din dotter är hetero. Nu ser jag ju att Theas pappa är homofob (fråga 39) så jag förstår att det skulle bli väldigt svårt för Thea att gå sin egen väg vad gäller kärlek. Kanske kan även han ändra uppfattning och se alla människors lika värde om han läser boken?



Hoppas!

2011-08-18 @ 20:46:23
Rebecca

va? jag har inte fått nåt kommentar av dig förut =/ Patrik är inte homofob,han gillar bara inte bögar men han har inget emot flator .....

2011-08-18 @ 20:56:16
Anonym

Hur kan du slå den du älskar ??? Brukar Patrik slå dig ?

Slår du även Thea ?

Vill Patrik gifta sig med en som slår honom ???

Hur ska du/ni kunna köpa en lägenhet tillsammans du har väl inget kapital eller ens ett arbete!!

2011-08-19 @ 14:05:31
Rebecca

Seriöst? Tror du verkligen att jag slår min dotter? Hur jävla dum i huvudet tror du att jag är? Och nej, jag slår inte Patrik på allvar, kan boxa till han på skämt ibland. Du har verkligen tolkat allt helt efter eget tycke. När jag skrev att vi planerar att köpa lägenhet tillsammans så pratar jag om kanske 3-4 år och dessutom ska min farmor sälja sitt hus i Finland om några år och en tredjedel av dom pengarna får jag.

2011-08-19 @ 15:39:12
lulu

Men visst är din sambo homofob om han har fördomar mot homosexuella, även om det bara är de av manligt kön! Varför ogillar han bögar? Varför passar ni inte på att ta itu med era/hans fördomar nu när ni har fått ett barn? Visst vore det bättre för Thea att få växa upp i ett hem som kännetecknas av tolerans snarare än av trångsynthet, fördomar och förutfattade meningar? Låna boken jag rekommenderade! Jag är väldigt intresserad av att höra vad du tycker om den.

2011-08-19 @ 16:12:39
Kricke

säger:

Hur kan du slå den du älskar ??? Brukar Patrik slå dig ?

Slår du även Thea ?

Vill Patrik gifta sig med en som slår honom ???

Hur ska du/ni kunna köpa en lägenhet tillsammans du har väl inget kapital eller ens ett arbete!!



Haha herregud vilken idiot du är, läs vad hon skriver "Ett par gånger men aldrig på allvar", troligtvis är du den mest patetiska människa som finns, du sitter väll hemma framför Cod, wow eller liknande spel och tror att det är verkligheten.

Håll dig bara borta från Rebeccas sida så tror jag att vi alla blir lite gladare.

2011-08-19 @ 23:28:37
Emma

Man är ju knappast homofob för att man ogillar bögar. Det skulle betyda att han vore rädd för bögar, det är jag tveksam till.

2011-08-20 @ 00:23:58
Rebecca

Kricke: Det finns mycket lustigt folk i vårt avlånga land ^^ Som helt och hållet misstolkar allt eller tolkar allt efter eget tycke.



Emma: Patrik är verkligen inte rädd för bögar, han gillar dom bara inte ... och man kan ju inte gilla alla, right? :)

2011-08-20 @ 10:11:30
Felicia

Man behöver inte gilla alla - men att dra ALLA bögar över en kam är att vara jävligt trånsynt! DÅ kan jag uttrycka mig såhär - feta människor kostar samhället mer pengar än smala och du är JÄVLIGT fet så jag tycker riktigt riktigt jävla illa om dig!!

NU är inte verkligheten inte riktigt så, för jag tycker inte att man kan dra ALLA feta över en kam eftersom div. omständigheter kan ha påverkat kroppshyddan - MEN jag tror du fattar min point!

Så oavsett om han ogillar/hatar etc homos så är din pojkvän en trångsynt osäker tönt som inte vågar vara man nog!!!

2011-08-20 @ 14:35:40
Rebecca

Det håller jag fullständigt me om, felicia. Själv ÄLSKAR jag bögar, dom är så ótroligt roliga och lätta att umgås me :) Men min pojkvän är som han är och jag älskar honom för det. Ingen är perfekt! Lyckades iallafall lura me honom på pride paraden ett år :D Det är ett stort steg ;) Jag tänker inte försvara honom för jag tycker också han borde lägga ner det där men är det så han känner så är det så.

2011-08-20 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!