Äsch

Kände att jag inte orkade fixa designen så jag tog en gratisdesign så länge så får jag se
när lusten,tiden och orken hittar tillbaka ..... Tur att gratis designer finns :P

Dottern har sovit sen drygt 2,5 timme och jag och mannen är trötta och lite halvt
irriterade på varann (just för att vi är trötta) ..... Är lite sugen på att sova en stund
men av erfarenhet vet jag att man bara blir ännu tröttare så jag skippar det .....

Lägger mig i soffan me mannen och glor på tv istället :D

Ikväll blir det snabbmat,kebeb på palmyra till middag .... tänker fasiken INTE ställa mig
vid spisen ..... Kommer nog bli en tiiiiiidig kväll ..... Så fort dottern har vaknat drar vi
och köper mat,börjar bli väldigt hungrig nu .....

Annars i helgen tror jag inte så mycket händer ..... Slappa ikväll och imorrn ska vi väl
städa,tvätta och bara fixa hemma ....

Idag fick Thea en gåstol och en hoppgunga förässten :D Begagnade från hennes kusiner
men det ska bli roligt att testa, hoppas hon gillar både stolen och gungan .....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!