Återigen en ny vecka

Måndag ... igen! En ny vecka ... Som det alltid har varit och alltid kommer att vara ^^

Mannen jobbar och sliter, dottern tog en rejäl sovmorgon till halv 12, fick mat,ny
blöja, vi lekte och mös nån timme och nu ligger hon och sover igen =/ Jag har
tvättat och hängt tvätt och tagit en dusch, ska väl strax ta itu me disken och bädda
sängen och plocka .....

Imorrn ska vi på dopsamtal och så måste jag in på lindex och hämta ett gåvopaket
från pampers :) Spännande att se va det innehåller.

På söndag kommer svärföräldrarna på middag och på måndagen börjar ung mamma-
gruppen i liljeholmen igen, ska bli roligt att se hur stora alla barn har blivit under
sommaren :)

När fp har kommit så ska jag knalla till västertorpshallen och köra igång min träning :D
Om jag inte tar tag i det nu så blir det aldrig av och jag har verkligen bestämt mig, nu
ska jag gå ner i vikt!!!!

Annars händer inte så mycket så vitt jag vet ....

Nä, ska ut på balkongen en snabbis och sen busa lite me dottern som håller på och
vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!