Besök av gudfadern

Inatt sov jag iallafall som en stock, skönt som *** va det :) Kommer nog sova rätt gott inatt också, så död som jag är just nu ^^

Den här dagen har erbjudit lite besök och lite shopping :)

Theas gudfar, Kristian kom över på en spontanfika vid 1 och det va jätte trevligt :) Han satt och mös me Thea och så blev det massa tjatter, bl.a om dopet :P

När han drog till fotbollsträningen så åkte jag och familjen till SKHLM för att shoppa lite förnödenheter :P Va först inne på specsavers för att få lite pengar (hade betalat drygt 300 kr för en synundersöning som jag bara skulle betala 1 kr för så jag fick tillbaka dom pengarna) .... Sen gick vi in på guldfynd för att köpa gammelmommas doppresent till Thea men vi köpte även rasmus "dop"present ..... Igår kväll bjöd nämligen Sofi oss på rasmus namngivelseceremoni på lördag och det vill vi absolut inte missa :D Tack älskade vän för inbjudan!

Sen va jag på jakt efter nåt att ha på mig på dopet och då  hittade jag en fin tunika i vitt som jag tyckte va jätte fin :) Måste bara ha ett vitt linne under men jag tror det blir jätte bra .... Och Thea fick ingen klänning, kom på att hon har en jätte fin pippi-klänning som hon har aldrig har haft så den ska hon ha efter dopet :)

Va inne på HM för att köpa hårfärgningsmedel men dom hade inte den färgen jag skulle ha (ska bli svarthårig igen) så den får jag köpa i veckan eller nästa helg .... Köpte en ny foundation
iallafall ...

Slutligen va vi inne på gallerix och köpte jätte söta dop och namngivelsekort till Thea och Rasmus :)

Nu ligger vi och slappar i soffan och dottern sussar .... Jag sitter och fixar me Theas doppresent från oss, har hittat en jätte fin sak som jag ska beställa men det finns inget beställningsformulär eller nåt =/ så jag mailade dom och undrade hur jag ska gå tillväga :)

Nä, ska ut på balkongen på en sväng och sen plocka lite ... kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!