Dags för dopsamtal

Grått och mysigt ute, för varje dag märker man att hösten börjar närma sig ...
UNDERBART! Vill kunna krypa ihop i varma och mysiga koftor, ta en kopp
varm choklad på kvällen för att värma mig, äta goda soppor till middag :)
Visst, man kan väl göra allt det på sommaren också men det blir ju inte alls
samma sak :P Nä, älskar att hösten och vintern är på gång!

I eftermiddag ska vi på dopsamtal och Emma som va där igår berättade lite
va dom gjorde och så, lät ju inte så farligt :) Dopet närmar sig me stormsteg
och jag är så förväntansfull, längtar verkligen ....

Igår började jag mitt nya och mer hälsosamma liv och hittils har det gått bra :)
Inga sötsaker förrän i helgen och inga mackor eller så efter kl 6, blir jag sötsugen
ska jag äta frukt ...vilket påminner mig om att vi måste handla hem massa frukt :)
Och har jag råd denna månad ska jag börja träna och simma,annars blir det nästa
månad ....


Far och dotter satt och mös igår kväll, min älskade familj.

Nu tror jag att Thea ligger och sover så jag ska snart hoppa in i duschen
och sen göra mig klar ..... Ska leta fram kläder till henne också .....

 
Idag har Thea varit på ett fantastiskt humör,vilket hon nästan är jämt :)
Hon låg i babygymmet och pratade massor och skrattade .... Hon är så
otroligt nöjd jämt ..... Det är så sällan som hon är kinkig och så .... Hon
är som sagt, underbar på alla sätt och vis.

Nä,en dusch va det ja .....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!