En tand fattigare

Nu är man en tand fattigare men gud så skönt det känns :D Kanske inte just nu,
bedövningen börjar nämligen släppa men jag har alvedon och ipren till hands så :)
Det va däremot ingen billig historia, lite drygt 1400 spänn kostade det! Det är alla
pengar jag hade kvar ..... Jaja .... nu slipper jag iallafall oroa mig för den tanden
mer ..... Tandläkaren nämnde också att jag har en visdomstand som skulle behöva
dras ut och sen börjar jag få hål i en annan tand .... Får se när jag har råd att ta
tag i det då ..... Nästa månad blir det iallafall inte för då ska jag börja köpa höst/
vinterkläder till Thea och så måste jag har råd att börja träna också ....

Medan jag va hos tandläkaren satt Theas farmor barnvakt och allt hade gått bra :)
Dom hade lekt och så ..... Anki hade varit så underbar och dammsugit också, vilket
verkligen behövdes ....

Förra veckan beställde jag ett välkomstpaket från goboken och det kom idag :D Jätte
fina böcker och lite leksaker,blev verkligen glatt överasskad ..... kommer nog bli medlem
där inom en snar framtid :)

Fick en förfrågan om att lägga upp frågorna som vi hade på tipsrundan på Theas dop och
det kan jag göra :) Så här kommer frågorna :) Och försök att inte fuska, dom flesta svaren
står ju nånstans i min blogg :P

Vilken tid föddes Thea?
1. kl 14.36      X. kl 14.43      2. kl 14.34

Hur lång tid tog förlossningen från att vattnet gick?
1. 10 timmar         X. 7 timmar       2. 9 timmar

Vad fick jag för smärtlindring under förlossningen?
1. Ingenting      X. Epidural och lustgas        2. Lustgas

Hur lång va Thea när hon föddes?
1. 46 cm       2. 49 cm        2. 47 cm

Vad hade Thea för hårfärg när hon kom?
1. Hon hade inget hår      2. Ljusblont       2. Mörkbrunt

När vände sig Thea från mage till rygg och tvärtom?
1. Juli        X. Juni       2. Augusti

Hur mycket vägde Thea när hon kom?
1. 3140 g       X. 3570 g       2. 3730 g

Ha så roligt nu! :D

Tror att Theas tänder börja spöka lite eller så börjar hon bli sjuk :( Hon har varit
kinkig i eftermiddag, hon har ätit dåligt,sovit mer än vanligt och hon har varit varm
(dock ingen feber). Hon har helt enkelt inte varit sig själv idag :( För tillfället ligger
hon och sover .... Jag och mannen sitter och kollar på tv och slappar .....









Kommentarer
Anonym

Kan du inte ärva kläder till Theas första vinter ?

Hoppa över att köpa böcker till henne redan nu, du hae ju så mycket annat att lägga pengar på ex träning och tandläkare!

2011-08-30 @ 08:00:36
rebecca

Har tyvärr ingen att ärva från, annars hade jag delvis gjort det :-) jag får se hur jag gör me goboken, kan ju bli medlem när hon har blivit äldre också :-)

2011-08-30 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!