"Fönstershoppar"

Sitter och fönstershoppar lite på nätet :) Tittar på höst/vinterkläder åt dottern, har
hittat massa fint som jag ska köpa allt eftersom, bl.a en jätte fina stickad klänning
som hon skulle va jätte fin i :) Har lite tankar på vad hon ska ha för ytterkläder i
vinter och jag vet varken ut eller in =/ Vad har ni på era små bebisar? Ska hon ha
en tjockare overall och en tunnare åkpåse eller ska hon ha en tunnare overall och
en tjockare åkpåse och fårskinnspläd?

Kikar även lite på IKEA, finns endel saker där som jag också skulle behöva köpa
men får se när vi har råd me det, förhoppningsvis nästa månad då vi får ett
efterlängtat tillskott i kassan :)

Vi kom hem runt 8-tiden ikväll .... moster bjöd på chili con carne så vi slapp göra
middag :) Sen satt vi och pratade och så en stund .... Jag och Thea badade när vi
kom hem och nu ligger hon sover .... Jag och mannen ska väl också snart knyta
oss ....

Morgondagens planer består av att tvätta täcken och städa ..... plus en promenad
till apoteket och kanske även till långbro park om vädret är hyfsat :)

Ha en finfin kväll!



Kommentarer
Anonym

Kom du iväg till Långbro Park det har ju varit bra väder ? Fårskinn och overall med en filt över blir väl bra. Om det är kallt kan hon ha något varmt i overallen .

och när det äe -20 grader kan ni vara inne!

Grattis till det extra tillskottet, har farmor redan sålt huset?

2011-09-01 @ 16:07:03
Rebecca

Ja, det va jätte bra :) Det kan hon ju ha :) Tack så mycket för hjälpen. Nä, farmor har inte sålt sitt hus men patrik får tillbaka sina efterlängtade pengar som han har väntat på ett tag :) Och då sa han att vi kanske kan åka till IKEA.

2011-09-01 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!