Fredag :D

Så va det en härlig och underbar fredag igen då :D Första arbetsveckan
för mannen är avklarad och jag och Thea har hittat tillbaka till dom
gamla rutinerna fast det är ändå nya rutiner ..... Hon sover till exempel
mellan 1-1,5 timme 2 gånger om dagen nu för tiden och det medför att
jag får massa egen-tid ..... Då brukar jag äta lite, duscha, ta hand om
hemmet och bara va för mig själv :)

För tillfället har vi en jätte trött och ledsen liten tjej som bara gråter :(
Ska fixa en flaska mat till henne och se om hon vill sova sen .... för
övrigt ska vi väl bara mysa och kolla på tv :) Om jag orkar ska jag fixa
lite vit chokladmousse me hallon ...eller om jag gör det imorrn kväll? Får
se va jag orkar göra .....





Hmm, tror fasiken inte jag har så mycket mer att skriva ikväll .....

Köpte lite mer varierad mat till skruttan :) Köpte kalops, grönsaker
me kyckling och potatis och rödspätta .... imorrn ska jag göra egen
potatispuré me lite dill och frysa in också .....

Mannen måste ringa sina föräldrar också och kolla vilken tid dom hade
tänkt komma imorrn så man hinner städa undan och jag ska ju göra kladd-
kaka men jag kom på att jag nog inte har en form me löstagbar kant men
det kanske funkar ändå? nån som har testat? Ska köpa en sån form så man
har .....

Nä, ska fortsätta plocka och fixa men ha en UNDERBAR fredagskväll :D




Kommentarer
.

Det fungerar definitivt ändå! bröa formen bara ^^

2011-08-13 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!