God kväll!

Börjar me att säga vilket ****väder det har varit idag,
allrahelst om man va ute och inte hade nåt paraply =/
haha .....

I förmiddags åkte jag och familjen till mamma och hälsade
på en stund ..... hon har ju inte träffat Thea på drygt en
månad så hon hade ju saknat henne massor .... Fikade lite
och jag visade bilder från semestern .....

Sen åkte vi till netonnet för patrik skulle köpa nåt skydd
till sin mobil och sen drog vi vidare till ÖB och city gross,
handlade hem lite mat plus fina engångstallrikar och bestick
till dopet .....

Fixade lite lasagne och sallad när vi kom hem och sen drog
gubben iväg till tullinge för att köpa tallrikar som vi hade
hittat på blocket .....


Visst är jag fin i mina nya glasögon? :P

Nu ligger dottern och sover för natten, jag och mannen sitter
och kollar på tv, ska snart ta en dusch tillsammans ....

Håller på och blir desperat, sitter och letar efter nåt att ha på mig
på dopet, har hittat endel men är rädd för att det inte sitter snyggt
på mig ..... Patrik har sina kläder klara, han ska ha mörka jeans
och en vit skjorta .... Tänk om det va lika lätt för mig ^^ Får väl
fortsätta leta vidare .... Måste hitta nåt snart då min tanke är att
beställa från nätet .....

Annars sitter jag och är irriterad på en viss person ..... Har folk
inget som helst samvete nu för tiden? Det verkar verkligen som
om den där personen vill håna oss .... Snart blir det inkasso, har
ändå inget att förlora, vinner bara på det .....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Hur kan du vinna på inkasso ? Om du har skulder som ska till inkasso så lär det följa dig i många år!

Kläder till dopet är nog säkrast att prova innan köp så att de passar.

2011-08-07 @ 22:05:26
Rebecca

Haha, det är inte jag som ska till inkasso utan nån jag känner ..... Jag har inte en enda skuld och så ska det förbli :) köper ingenting på avbetalning, har inte ens mobilabbonnemang .... Det enda jag köper utan att betala direkt är grejer från nätet :) Jo, jag vet men jag hittar absolut ingenting i affärerna :(

2011-08-07 @ 22:19:43
.

Man vet i princip direkt vem det är du pikar, och vem det är som du vill skicka till inkasso, på grund av dina tidigare inlägg om en skuld dina gamla vänner har till er.

Är det inte sånt här man egentligen bör hålla för sig själv? No offence. =)

2011-08-07 @ 23:23:19
rebecca

Jo, du har helt rätt i det men den personen bör också va tyst om vissa saker ..... Det är som om personen i fråga vill håna oss och det gör mig så förbannad .... Den personen har antingen inget som helst samvete eller är bara dum i huvudet!

2011-08-08 @ 00:09:19
Anonym

Om någon är skyldig dig pengar så gör en avbetalningsplan ! Hur kan du som inte har arbetat haft pengar att låna ut ?

Hur har du blivit hånad , är det så kränkande att du vill skicka någon på inkasso dessutom en kompis !Har du kvitto på att du har lånat ut pengar annars blir det nog svårt att driva det hos kronofogden

2011-08-09 @ 07:36:50
Rebecca

Ingen är skyldig mig pengar utan min fästman. Dom gjorde upp en avbetalningsplan som lånaren inte följde och nu har vi väntat på pengarna i drygt 1 år. och nej, jag borde inte lägga mig i men det drabbar mig också när min fästman blir frustrerad över att ha massa pengar som han skulle behöva. Men om lånaren håller det han har sagt så får vi tillbaka pengarna senast nästa månad.

2011-08-09 @ 09:38:42
Anonym

Lycka till med att få tillbaka pengarna, är det mycket som fästmannen har lånat ut så att det är värt att kontakta kronofogden ?

Hur kan du bli hånad när det inte är du som har lånat ut pengar ??

2011-08-09 @ 09:57:09
Anonym

Om du inte har lånat ut pengar kan du inte skicka någon till inkasso

2011-08-09 @ 10:07:53
Rebecca

min fästman lånade ut flera tusen, vi har fått tillbaka några hundra på drygt ett år så ja, det är värt att dra in inkasso men som jag skrev så slipper vi förhoppningsvis gå så långt och det är jag glad för. jag skrev aldrig att det va jag personligen som blev hånad,jag skrev att han hånade OSS, dvs min fästman och mig.

2011-08-09 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!