Härligt väder

Håller me M, det är underbart väder ute :D Mysigt att hösten snart är här, men jag gillar
inte regnet direkt =/ haha ..... Äsch, det finns ju paraply. Det är mysigt me regn på kvällen
när man ska sova,älskar att somna till ljudet av regn och blåst,då sover jag alltid som
skönast.

Övriga familjen ligger och knoppar, slöfockar ^^ Fast Thea har varit vaken nån timme
och legat och babblat me sig själv ..... Jag ska ta fram kläder till dottern och snart ska jag
sparka upp mannen också .... har satt igång en tvättmaskin och så ska jag hoppa in i
duschen ....

Idag är det Rasmus stora dag :D Yeeeey ..... Kl 1 ska vi vara i södertälje för att fira honom!

Efter det ska vi nog hämta upp melissa så får hon sova här inatt :) OM moa sover borta :P

Annars vet jag inte om det händer så mycket ....

Ha en fortsatt mysig och blöt dag :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!