Hit men inte längre!

Hittade gamla kort på mig på vår externa hårddisk, kort som är tagna precis i början
av mitt och patriks förhållande .... Då va jag smal och såg faktiskt riktigt okej ut :)
Saknar den kroppen som ***  ..... Jag kommer kanske aldrig bli lika smal och väl-
trimmad igen men om jag bara går ner så att jag trivs me mig själv igen så är jag
mer än nöjd :) Vill kunna ha klänning nästa sommar, vill kunna bada i bikini nästa
sommar utan att skämmas ..... Vill kunna ha dom kläder jag vill utan att behöva se
mig i spegeln och bara vilja dö ..... Nu har min vikt gått för långt, hit men inte
längre säger jag bara ..... Såhär tjock vill jag ALDRIG bli igen ..... efter dopet är
det dags att börja träna på allvar och sluta me godis och all skit ..... Nästa sommar
vill jag ha en kropp som jag kan va stolt över!!!!


Nyårsafton-06     En pudding va?      




Kommentarer
MariaErika

då är vi två ;)

2011-08-15 @ 11:23:14 | http://kexy.blogg.se/
Rebecca

Men du är ju inte tjock!!!

2011-08-15 @ 11:26:03
Felicia

Wow! Vilken kropp! Jag har tappat alla mina gravid kilon, däremot har jag gryyymt med bristningar typ överallt, så jag ska också börja träna nu i höst. Jag ska ut och powerwalka och springa och försöka träna lite på utegymmet på vägen ner mot vinterviken, säg till om du vill hänka!

2011-08-15 @ 11:35:14 | http://bebispag.blogspot.com
Rebecca

Jag veeeet, felicia :) Hade en jätte fin kropp men så blev jag sambo och i takt me att åren gick så ökade vikten stadigt =/ Men nu är det slut på det, ska börja träna i västertorpshallen (är mer för att gymma och simma än att gå)

2011-08-15 @ 12:11:54
Felicia

Känner igen det där... när jag och Vasilis va nykära låg vi i sängen hela dagarna, käkade chips, ben and jerrys, pizza o kebab hahaha. Det blir lätt så, "samboträsket". :P Okej, härligt! Jag skulle också vilja gymma, men har inte riktigt tid att ge mig iväg så länge än (Elias är nog mer redo än mig :P) sen har vi inte råd.. suger! Lycka till iaf, simma är så himla skönt! Har dom vattengympa? Jag körde det när jag var gravid, det var jätte kul så det är ett tips!

2011-08-18 @ 10:29:57 | http://bebispag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!