Ingen ro, ingen vila

I går förmiddags styrde vi vår kosa hemåt mot stockholm
igen och jag hade sån ångest, ville verkligen inte åka :( Moster
började lipa, som vanligt ^^ Och mormor ville typ inte ens säga
hej då, hon tycker det är jätte jobbigt .....

Bilresan gick iallafall jätte bra,Thea vart lite kinkig ungefär vid
söderhamn så vi svängde förbi en rastplats, hon fick mat och en
ny blöja och sen vart hon nöjd igen :) Va väl hemma vid 4-halv 5
och vi hann inte mer än hem innan vi skulle åka till svärföräldrarna
på middag .... Både jag och Patrik va trötta och på en hemskt
humör, lättirriterade och sura ..... men vi hade det iallafall jätte
trevligt .....

Och nu sitter vi på torpet i Tierp :P Åkte hemifrån ganska sent för
vi skulle betala lite räkningar och sen åkte vi till skärholmen så att
jag fick hämta ut mina glasögon :)


Osminkad och trött i mina nya glasögon :P

Vi fixade ordning lite middag, lövbiff me pommes och bea, satt ute
och åt och Thea låg ute och sov i vagnen .....

Va gör vi nu då? Vi har en trött och pipig dotter som alldeles strax
ska få lite mat ..... Jag och pappa ska sätta oss och spela lite kort
och äta lite gott om dottern vill somna eller lugna ner sig lite :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!