Kul me feber ^^

Usch, ikväll är jag verkligen inte fit for fight :( Har feberfrossa och känner mig helt
däckad ..... Kan ju va glad att veta att jag inte börjar bli sjuk iallafall .... Man kan
få feber efter att man har dragit ut en tand nämligen ..... Tur att den kom nu på
kvällskvisten så att Patrik kan ta Thea .....

I eftermiddags va vi på säkerhetsmöte på BVC, men dom sa inget där som vi inte
redan visste ..... Snart hade vi tänkt ta och sänka sängen iallafall fast Thea visar
inga tendenser att börja resa sig upp själv än men det är bättre att va ute i god
tid för helt plötsligt står hon där i sängen och skrattar .....

Nä, ska ta nåt att dricka och sen svalka mig ute på balkongen en stund för nu
svettas jag som en jag vet inte vad =/ Så ***** jobbigt .....



Kommentarer
Linda

haha älskar bilder på Thea i diskon på din header!!

2011-08-30 @ 22:58:43 | http://mammaal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!