Life goes on

Idag har jag varit en smula nere och tänkt på det som har
varit, på gamla tider och gammal vänskap ..... Men som allt
annat, life goes on :) Varför gräva i det gamla när det finns
så mycket nu att ta tag i .... träffa andra vänner,umgås me
vänner man inte umgåtts me på länge till exempel ....

Livet går inte under för att jag har förlorat min bästa vän !

Jag har insett att jag har andra vänner, som faktiskt bryr
sig om mig, som jag kan vara ärlig mot ....

Äh,nog om det här tjatet om vänskap .....

Imorse fick jag en rejäl stund för mig själv, rättare sagt
1,5 timme ^^ Dottern gjorde inte morgon förrän vid halv
11 :O Men det va skönt ....

Hittils har vi inte gjort så mycket, jag har hunnit både att
diska och ta en dusch medan dottern knoppade .... Hon har
fått frukost och lite kläder och snart ska hon få lunch .... Jag
ska gå runt och småplocka lite och så .... Får se om vi tar en
liten promenix också, skulle behöva köpa fikabröd för ikväll
får vi besök av putte :D

Nä, ha en underbar dag för det tänker jag ha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!