Life is good

Just nu har vi besök av stora putte :D Han och mannen sitter
och disskuterar knivar ^^ jätte intressant ... or not :P

Dottern har fått mat, blev potatis och palsternacka me lite
dill i och nu ligger hon på golvet och leker i babygymet ....
Och bajsar ..... så jag ska väl strax byta blöja IGEN, bytte
precis innan hon fick mat ....

När putte åker hem tänkte jag skicka ner mannen till sibylla
och köpa middag (putte kom vid middagsdags och det känns
ohövligt att äta medan han är här och när han åker hem så blir
klockan för mycket så därför blev det en nödlösning)

Annars leker livet :D Mår väldigt bra ikväll ....

Har tagit beslutet att gå vidare i livet ..... glömma det som varit
och istället tänka på framtiden :D Hon har varit min bästa vän
under så många år och jag kommer alltid ha minnena i hjärtat,
jag får klara mig me det :) Jag hoppas att hon får allt det hon
önskar i livet och att hennes familj får må bra ..... vem vet, om
några år kanske vi stöter på varann och återupptar kontakten :P

Imorrn är det redan fredag igen, den här veckan har gått fort ....
Helgens planer är att åka iväg för att köpa doppresent till dottern samt
leta efter nåt som hon och jag ska ha på oss på dopet ..... Svär-
föräldrarna har väl planer på att titta över också för att lämna lite
tvätt och våra nycklar :) Annars vet jag inte va som händer, vi skulle
verkligen behöva storstäda i vårt skafferi och linneskåpet, har fått massa
äckliga djur nämligen =/

Bjuder på några bilder :) Såååå sööööta ju :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!