Mys hemma istället

Planen för idag va att åka upp till visättra och hälsa på Melissa men jag är så
äckligt seg idag och orkar inte göra ett dugg =/ Förhoppningsvis kan jag åka upp
imorrn för då kan Melissa hjälpa mig att färga håret också :) Kanske kan hon
möta mig i Huddinge så jag kan köpa hårfärgningsmedel :P Har även hittat en
primer för fet hy som gör huden matt och det skulle jag behöva ha till dopet
framför allt, grejen är bara den att den är svindyr =/ Men funkar den så vore
det värt varenda krona, tro mig .... Det blir nog så att jag köper den och testar,
för testar man inte så vet man ju inte ....

Ska väl ta tag i hemmet idag också och städa och diska men först blir det en
dusch, nu när dottern ändå sover ..... Annars ska vi väl bara mysa och leka
när hon har vaknat .... Vänta på att pappa kommer hem .....

Han skulle ta ledigt nästa fredag så vi hinner fixa det sista inför dopet och duka
i lokalen och hämta tårtorna i Nacka :)

Nä, en dusch va det ja innan dottern vaknar ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!