Namngivelse :)

Hela familjen har tillbringat ett par jätte trevliga timmar på Rasmus namngivelse :)
Sofi och Fredrik (Rasmus föräldrar) berättade lite om hur Rasmus fick sitt namn
och va det betyder och lite sådär .... Vi åt kakor och tårtor, allt va jätte gott, kära
vän :) Sen hade dom fixat en tipspromenad me frågor om rasmus och lite så och
vårt lag kom på tredje plats, inte så illa :P Sen blev det presentöppning innan vi
till slut åkte hem :)


Thea är redo för kalas :D

Likaså jag :)

Och nu sitter jag och mannen och kollar på räddningspatrullen, dottern
sover, helt slut efter dagens festligheter <3

Tänkte sno Sofis idé om tipspromenad :P Tänkte ha det efter dopet innan
vi fikar, dels lättar det upp stämningen, dels kan alla från både min och
Patriks sida lära känna varann lite och sen har folket nåt att göra medan
jag och Patrik kokar kaffe och förbereder fikat :) Tänkte sätta mig redan
ikväll och börja fixa me det .....

Och tack ännu en gång,älskade Sofi att vi fick vara me på Rasmus speciella
dag <3

Toodiiloo !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!