Regn och åska ^^

Thea bestämde sig för att göra morgon vid 6 imorse, men mig
gjorde det inte så mycket..... hon fick ligga bredvid mig i sängen
och jag sov medan hon låg och pratade och till sist slumrade
hon väl om för jag vaknade vid 9 igen av att hon grät så då fick
hon mat och sen sov vi vidare till 11 :)

Väckte melissa och det tog ett bra tag innan vi hoppade igång,
skulle ju åka till christina men vi hade ingen ork och vädret
gjorde ju inte saken bättre ^^ men efter mycket om och men
så gjorde vi oss klara och åkte ner till huddinge .... vi gick i spö-
regn och tidernas värsta åskoväder, fy in i ******* va det har
åskat idag ..... det va ju helt sjukt ..... När vi stod och väntade
på bussen ringer min älskade man och frågar om vi vill ha skjuts
till christina, blöta som vi va så tackade vi ja .....

Där nere blev vi bjudna på sockerkaka och massa tjatter :) Va jätte
trevligt att umgås me lite folk .... Skjutsade hem melissa vid 6-tiden
och sen åkte vi hem och gjorde middag, blev lite pasta me köttfärssås.

Imorrn tänker jag nog bara va inne, beror lite på vädret ..... skulle
behöva ta en tango me dammsugaren och så och på kvällen kommer
vår älskade vän, putte och hälsar på .... Senast vi träffade honom va
Thea bara nån vecka gammal :( Så det ska bli jätte roligt att han
kommer hit på en fika .....

Ikväll blir det ett bad me dottern och mys me familjen i soffan!

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!