Så grymt besviken

En efter en tackar nej till dopet, hälften av min sida av släkten
kommer inte medan patriks alla släktingar kommer :( Är bara så
grymt besviken just nu ..... Ett dop händer ju bara en enda gång
i livet, tycker att fler borde kunna ta ledigt från jobbet eller skjuta
upp resan dom ska på ..... vissa kan man acceptera om dom inte
kan komma .....

Kan man va så fräck att skjuta upp dopet? Nä, det får va ..... Det
viktigaste är att dom viktigaste personerna kommer, som mamma
och min moster som även är Theas gudmor ..... Sen att vi bara blir
7 från min sida och typ 20 från patriks sida får jag försöka förbise :P

Han har helt enkelt en större släkt som är villiga att komma på theas
dop ^^

Nåväl, det ordnar sig väl ..... Ska bjuda några vänner istället :)

Övriga familjen ligger och sover, själv har man bara sovit i 5 timmar,
har varit uppe sen 7 ..... Sitter och kollar på cry baby ..... Ska ställa
mig och baka kladdkaka om några timmar för runt 1 kommer svär-
föräldrarna på fika :)

Hör av mig senare ikväll ....




Kommentarer
Fanny

På Eleahs dop var det bara min släkt. Ingen från hennes pappas sida! Sen kom fem stycken från Kristofers sida :)

2011-08-13 @ 09:35:11 | http://underbarafamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!