Sega familjen

Ja, idag är vi sega ..... Thea sov oroligt inatt, vaknade ett par gånger och grät lite och
gnällde till .... Men vi "sov" fram till halv 10 iallafall :) Vi hade tänkt städa och fixa
hemma idag men så blev det inte ..... Vi tvättade bara lite och plockade undan ....

Thea fick en lunch och sen va det bara att slänga henne i badet så hon fick bada
me mig och sen åkte vi och slängde lite skräp och vidare till maxi för att handla lite.

Väl hemma igen så matade patrik Thea medan jag fixade middagen, ikväll fick det bli
lasagne me sallad, så ***** gott :D Va supersmaskigt ....

Och nu gör vi inte ett dugg ... Thea har fått en hel mosad banan och nu ligger hon och
river babygymet ^^ Mannen står och pratar me sin mormor och jag kämpar på me
bloggen .....

Imorrn ska jag gå upp lite tidigare och fortsätta plocka och fixa så att det inte är så
skitigt och stökigt när svärmor kommer :) Hon kan däremot få dammsuga :P hihi ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!