Sitter i Visättra

Sitter uppe i Visättra och slappar lite. Alla förutom Melissa har åkt till s-tälje,
Moa (min yngsta kusin) ska pierca tungan nämligen .....
Thea har fått mat, spaghetti och köttfärssås och nu ligger hon och sover ....
Annars får jag se va som händer, förmodligen inte så mycket ....
Mannen kommer och hämtar oss när han har slutat och då ska vi hem och
göra middag, ikväll blir det broccoligratäng och stekt kycklingfilé :D
Fick en kommentar för att jag drack ett halvt glas pucko för det "ingår" ju inte
i en bantares diet ^^ Men herregud asså, bara för att jag vill gå ner i vikt så
betyder det inte att jag måste sluta me allt ..... Grejen är den att jag måste
minska mängden och inte äta/dricka "onyttigt" varje dag .... Stötta mig istället
för att trycka ner mig!!!!
Whatever .....
Kanske skriver mer ikväll ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!