Söndag kväll ....

Svärföräldrarna åkte för en stund sen, vi har haft det jätte trevligt :D Vi fick ÄNNU mera
blöjor, Thea fick flera burkar barnmat och äppelgröt och så fick vi lite frukt :)

Jag bjöd på ungsbakad lax och kladdkaka till efterrätt ..... Maten vart så uppskattad så
Patriks mamma bad om receptet på laxen ..... Kände mig ganska så stolt då för Anki är
också enormt duktig på matlagning ..... Thea va på sitt vanliga charmerande humör, hon
pratade, skrattade och flirtade me farmor och farfar :)

Nu ligger dottern och sussar, tycker inte har gjort annat idag =/ haha ..... Förmodligen är
hon väl inne i nån tillväxtperiod, inte vet jag ..... Men trött är hon ^^

Och gubben och jag kom överens om att han inte behöver ta ledigt på fredag, vi ska åka
iväg i veckan och köpa det sista förutom pappersdukar som vi ska köpa på fredag efter
han kommit hem ..... Och nycklarna till lokalen hämtar han på fredag morgon innan
jobbet och så dukar vi på eftermiddagen och på kvällen åker vi till nacka och hämtar
tårtorna :)

Nu ska jag sätta mig ner och skriva en lista på det som ska köpas :)

Hoppas ni har en underbar söndagskväll? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!