Torsdag kväll ...

Sitter i fåtöljen me laptopen i knät och kollar på sommar me ernst :) Mannen sitter i soffan
och matar vår älskade dotter :)

Imorrn är älsklingen stand-by på jobbet, dvs dom ringer han ifall dom behöver hjälp på
nåt jobb vilket oftast brukar sluta me att han får va ledig hela dagen :D Och nästa fredag
fick han ledigt så då ska vi fixa det sista inför dopet.

Imorrn ska vi ner till Huddinge och träffa mamma en sväng och jag ska köpa hårfärg och
en primer .... sen åker vi upp till tant Melissa så får hon hjälpa mig att färga håret :P

Tidigare ikväll när jag och mannen stod på balkongen så stod det en ambulans utanför
vår port ..... det va vår jätte söta granntant som behövde åka till sjukhus :( Hon kom ju
me blommor när hon fick veta att Thea hade kommit till världen ..... Hoppas att det inte
är nåt allvarligt me henne =/

Ska ta ett bad me mannen om nån timme, då dottern har somnat för natten .....

Har suttit och letat efter förskolor åt mitt lilla hjärta ikväll också .... velar mellan förskola
och dagmamma =/ Har hittat en dag-mamma bara några minuter från oss, va inne på
hennes hemsida och läste lite om verksamheten och hur en vecka hos henne kan se ut
och det lät jätte bra men jag är osäker på om det kommer finnas nåt barn i Theas ålder
eller om alla kommer va äldre =/ på en förskola vet man ju att det finns barn i theas
ålder .... det där är skitsvårt asså .... har iallafall hittat 3-4 förskolor några minuter
härifrån som jag tänkte ringa till om nån vecka och boka tid för besök så får vi se va det
leder till :)

Ha en bra torsdagskväll på er där ute :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!