Tidsfördriv

Namn: Rebecca
Piercingar: Bara i öronen men har haft i näsan, ögonbrynet och naveln
Tatueringar: 4 st, en på varje handled, en på skulderbladet och en på bröstet
Längd: 167
Skostorlek: 39-40 på de flesta skor
Hårfärg: Olika bruna nyanser (måste färga håret)
Är du kär i någon: Ja, i min underbara fästman,patrik ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: Både och
Tänker du på självmord: Innan jag träffade patrik och fick min dotter så tänkte jag endel på det
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis patrik =/
Vilket shampoo använder du: Head and shoulders
Vilken parfym använder du: DKNY, puma och paris hilton
Vad är du rädd för: Att förlora min familj, resten är bara struntsaker
Gillar du att tvätta: Oftast ja :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: JAAAAA

SENASTE:

Film du hyrde:
Oj, har inte hyrt film dom senaste 6-7 åren
Film du köpte: Svinalängorna
Låten du lyssnade på: Måste vara apans sång från djungelboken
Låten du hade på hjärnan: En kulen natt
Låten du laddade ner: Ingen aning
Personen du ringde: Älsklingen
TV program du tittade på: Sjunde himlen
Personen du tänkte på: Madde
Bok du läste: Snälla pappa, nej
Personen du fick mail av: Bara skräpmail 
Personen du fick brev av:
Nordea
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag äter middag me min familj varje kväll :P

FAVORIT:

Mat:
Det mesta me kyckling, lasagne,potatisgratäng, grillat 
Låt: Olika men just nu är det apans sång :)
Sak att göra: Umgås me min familj och shoppa
Sport: Inte någon överhuvudtaget!
Dryck: Beror på men pepsi funkar alltid,likaså cola, fanta och festis
Kläder: Leggings me antingen ett linne eller en varm kofta
Film: Måååååånga

Bil: Jag älskar familjebilar, skulle gärna vilja ha en toyota avensis

ANTAL:

Gånger du varit kär:
 3 gånger
Förälskad: Ett par ^^
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Flera gånger men av olika anledningar
Hjärtan brustit på grund av dej: Jo, tyvärr
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tror att det är 1-2 gånger :)
Ärr du har på kroppen: Ett ärr på läppen som jag har haft sen jag va jätte liten, ett ärr i
ögonbrynet från  piercingen, likaså i naveln, ärr på bägge knäna efter diverse
cykelsladdningar, ett ärr på låret som jag inte har nån aning om va det kommer ifrån


ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag: Ändrat design på bloggen, matat och bytt blöja på dottern 
Var det kul: Finns ju roligare saker :P
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 9-11, beror lite på när dottern vaknar
Gillar du att slåss: Verkligen inte!
Vad ska du göra ikväll: Ikväll kommer en vän och hälsar på och annars ska jag väl bara mysa me
familjen
Är du seriös: Ja, det är jag
Vad är du allergisk mot: Ingenting :)
Var har du ont: Ryggslutet då jag ligger konstigt
Använder du hårspray: Nästan aldrig
Kan du stå på händer: Näääää
Favoritserie: Oj, jag gillar alla möjliga serier =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!