Snart smäller det!

Bloggen går framåt, sakta men säkert. Den börjar se okej ut men det är endel kvar att
göra. Men det får jag göra när jag har tid, det är ingen brådska.

I eftermiddags va jag och Patrik i Huddinge, han va och klippte sig :) Han blev en riktig
goding, fast det är han jämt (nästan iallafall) ;) Träffade även på Maria och Melissa och
så träffade vi Jonas och Victor, va jääääätte länge sen man träffade dom så det va jätte
roligt .... Köpte ett par jeansleggings på lindex och sen åkte vi och köpte lite mat innan
vi åkte hem ....

Nu kollar vi på tv och vår älskade dotter har fått mat, ny blöja, d-droppar och pyjamas
och nu ligger hon och knoppar :) Får se om hon sover för natten eller om hon vaknar om
en stund .....

Imorrn har jag fullt upp, kommer somna som en klubbad säl imorrn kväll :P Ska baka
muffins, stryka Theas klänning, ta fram mina kläder, noppa ögonbrynen, duka i lokalen,
blåsa ballonger och hämta tårtorna .....

Nä, ska fortsätta glo på tv en stund innan jag och mannen hoppar in i ett bad eller en
dusch .....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!