I'm back ....

Vårt internet har bråkat ett par dagar så därför har uppdateringen varit som den varit men igår
fixade min älskade Patrik det, så nu bör allt funka som det ska :)

Vad har hänt sen i tisdags då? Mitt minne är totalt värdelöst, ska ni veta =/ Kommer knappt ihåg
vad jag åt till middag igår ....Illa!

I tisdags va jag och skruttan på återkoll på BVC :D Och allt såg tipptopp ut, hon hade gått upp 
310 g på 14 dagar och väger nu 6545 g :) (Tack gode gud att FB finns så man kan refresha sitt
minne litegrann :P) Annars va vi bara hemma och tog det lugnt och mös :)

Igår eftermiddag åkte hela familjen till SKHLM och köpte det sista till dopet, va inne på partyland
och köpte ballonger, servetter, pappersdukar och lite annat smått och gott .... Fixade mina lös-
naglar på kicks ..... Sen handlade vi lite mat innan vi åkte hem .....

Idag ska jag och Thea bara va hemma, jag måste ta itu me hemmet och fixa lite .... Dock ska vi
ner till Huddinge i eftermiddag,Patrik ska nämligen ner och klippa sig och jag och Thea tänkte gå
och titta i affärer under tiden :P

Min dotter förvånar mig hela tiden :) Igår somnade hon vid 8, me kläderna på,obytt blöja och
tom mage så jag va helt säker på att hon skulle vakna nångång under natten men hon sov till
halv 9 imorse ..... Otroliga unge <3

Imorrn är det fredag, då ska vi ner till lokalen och duka och fixa, jag ska bara kladdkakemuffins
och på kvällen hämta tårtorna :)

Och på lördag smäller det :D !!!!!!!!!!

Nä, ska sätta igång nu men ha en grå och underbar torsdag :)




Kommentarer
Linda

Jag sa inte att hon inte har kunnat det tidigare, hon har gjort så också sen hon var runt 4 månader gammal :) Men vi har inte träffat någon läkare sen hon var 3 månader :) Sen så är det ovanligt enligt läkaren så jag antar att vi har starka bebisar ;)



Mjo vikten suger, jag har hållit på med diet i 2 veckor nu och gått ned 4 kg, men jag skriver inte ut det ännu eftersom jag egentligen ska väga mig 1 gång i månaden :)

2011-08-25 @ 11:59:11 | http://mammaal.blogspot.com
Rebecca

Jahaaaa, okej :) då förstår jag. Men hon verkar tidig me att sitta? Thea fyller 6 mån den 4 sept men är är nog ganska långt ifrån att sitta stadigt själv utan stöd. Hon ramlar antingen framlänges eller åt sidan. Haha.



Shit, 4 kg på 2 veckor är mycket :) Bra jobbat! Jag vill bara komma igång me träningen och börja me bra kost :) Sen hoppas jag att kilona rasar :)

2011-08-25 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!