Stressigt ....

Är så stressad men för tillfället kan jag inte göra ett dugg =/ Har blåst upp ett gäng ballonger
och strukit Theas klänning som hon ska ha efter dopet .... Skulle ha bakat kladdkakemuffins
men så upptäckte jag att vi inte har några formar ..... Så när dottern har vaknat ska jag klä
på henne och ta en promenad ner till centrum för att köpa formar och när jag kommer hem
igen så ska jag ställa mig och baka .....

Har även haft en mindre klädkris idag ^^ haha ..... Tröjan jag skulle haft på mig imorrn
funkar bara inte så nu har jag gått vidare till plan B, måste bara förbi skärholmen innan
vi hämtar tårtorna och köpa en vit cardigan eller bolero och sen är min outfit klar :) Patriks
kläder måste plockas fram och jag måste putsa hans skor .... Sen ska vi ner till lokalen och
duka och fixa massa .... Synd att Patrik har nyckeln dit, annars hade jag kunnat fixa massa
där nere medans han jobbade ..... Kommer bli en halvt stressig eftermiddag/kväll men det
är liiite roligt också :P

Imorrn ska vi va i visättra halv 10 så Melissa kan fixa mitt hår,vi ska försöka va i kyrkan 20-
25 min innan dopet börjar .....

Och i lägenheten ser det ut som ett bombnedslag, det är saker ÖVERALLT, det är rörigt och
bara stökigt ..... Och köket är värst ..... fy fan va det ser ut där ..... Men jag orkar inte ta tag
i det nu .....

Skriver imorrn kväll igen :)



Kommentarer
Linda

oja att vara överviktig suger :( jag iaf gått ned 6 kg nu och det känns på kläderna.. Alice har ju börjat krypa så man får röra på sig en hel del nu.. helt plötsligt har jag börjat älska promenader också :)

2011-08-27 @ 00:05:21 | http://mammaal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!