Lite skit om mig

Hur bor du:
2-rumslägenhet
Brukar du komma i tid:
Ja, är noga me det
Hur lång är du:
Ca 167 cm
Kan du laga mat:
Ja, det måste jag påstå att jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du:
Är för tillfället mammaledig, annars är jag arbetslös
Vad har du på dig just nu:
Svarta byxor och ett grått linne
Har du någon fobi:
Småkryp, avlopp
Hade du en bra kväll igår:
Ja, jag hade en bra kväll :) 
Vilket är ditt senaste inköp:
En vit tunn cardigan
Din favoritdryck på morgonen:
Juice eller mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt:
Såklart
Vad hade du sönder senast:
Ett glas tror jag
Vem snackade du med senast:
Mamma
Varm favoritdricka:
Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:
Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt:
För ca 7-8 mån sen
Saknar du någon just nu:
Yes
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Kan va allt möjligt, beror lite på vilket humör jag är på
Någon jag stör mig på:
*hemligstämplat*
Intressen:
Matlagning, umgås me familjen,läsa
senaste person du kramade:
Min dotter

Senaste person du ringde:
Mamma
Senaste person som ringde dig:
Anki
Vad drack du senast:
Pucko
Vill du ha barn:
Har redan en dotter <3
Längtar du till din nästa födelsedag:
Ja, det gör jag väl
Har rakat dina ben någon gång:
Ja, typ varannan dag :P
Är du sugen på något nu:
Broccoligratäng
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm:
Mest under vinterhalvåret för då blir min hy torr
Attraheras du av män med skägg:
Nja, beror väl på hur dom ser ut för övrigt
Micro-pop eller poppa själv:
Micro-pop
Brukar du baka:
Det händer, kommer bli oftare framöver :)
Röstade du i det senaste valet:
Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Kan inte få ett bättre liv än såhär
Vilken låt lyssnade du senast på:
I love the way you lie
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Min älskade fästman
Vad tycker du är äckligt:
Svett, hår under armarna på tjejer,
Har du pengar på mobilen:
Yes, har 158.59 kr

Vilken svordom använder du mest?
Jävla, skit
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid alls
Var köper du dina matvaror ifrån?
Mest från city gross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Älskar att vara me bild lika mycket som jag älskar att ta kort.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket pengar jag vann
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Näää
När var senast någon stötte på dig?
Det va nog patrik innan vi blev tillsammans
Vad åt du till middag senast?
Kräm och fralla
Kan du vissla?
Nää,inte direkt
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, såklart :D Tittar fortfarande på tecknat!
Äger du några popband t-shirts?
Inte en enda.
När flög du senast?
När jag va på språkresa, dvs för 7-8 år sen
Pratar du några andra språk?
Bara svenska och dålig engelska
Har du gråtit offentligt?
Ett par gånger
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill tatuera mig
Vad har du med dig in på bion?
Handväskan, cola och snacks
Vad har du för väder?
Grått och mulet
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska
När sov du senast på golvet?
Nångång på fyllan för flera år sen
Vilken är din favorit drink?
Vanilla ice, vodka redbull
Gillar du din boendesituation?
Ah, sådär. Skulle helst vilja flytta till ett radhus eller en bottenlägenhet :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7-8 timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nä, när man är mammaledig så har man ofta långtråkigt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha, ja det hände mer än en gång =/
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24
Tror du på liv på andra planeter?
Lite kanske
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ryck upp dig, inget blir lättare för att du sitter här och deppar
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaaaa, det vore awsome
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kramas
Äger du en digitalkamera?
Jupp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga ....
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Som fan!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä, varför det?
Är du mörkrädd?
Lite grann om jag är själv men aldrig annars
Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, ciggen och läppsylen :)




Kommentarer
Anonym

Pucko ingår väl inte i bantarens meny ?

När du äter kräm och fralla till middag blir det väl lite små äta på kvällen eller ?

2011-08-31 @ 11:04:24
Rebecca

Jag drack ett halvt glas och anledningen till att jag åt kräm och fralla va för att jag precis hade dragit ut en tand och vi åt vid 6-7 på kvällen så nej, det blev inget småätandet

2011-08-31 @ 13:50:23
Anonym

Det var ju bra, du kunde ju inte tugga.

Lycka till med ditt nya liv ( mer motion mindre mat)

2011-09-01 @ 07:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!