Dags för LCHF igen?

Idag har Thea varit sig själv, så jag tror att det är tänderna som spökar ..... Hon hade
lite diareé i förmiddags men hon äter me god aptit och är glad och så .... Hon fick en
alvedon igår kväll så jag tror att den gjorde susen :)

Vi har inte hunnit göra så mycket hittils ..... Jag har tvättat och duschat .... Dottern
ligger och sover sen drygt 1-1,5 timme. Ska väl klä på mig och sen börja plocka
och bädda sängen .....

I eftermiddag ska vi ta en promenad och sen möta upp mannen i fruängen för vi ska
va på BVC vid halv 5, det är dags för föräldragruppen och säkerhetsmöte :P 
 
Jag funderar på att återupp min LCHF-diet .... Började ju på den precis innan jag blev
gravid men så blev jag ju gravid och då gick det inte att gå på diet men nu kan jag
ju börja igen ..... Har kvar lite ingredienser och så .... Kommer sakna pastan men det
finns ju fullkornsalternativ .... Men jag kommer inte följa dieten slaviskt .... Mycket
kommer jag hämta från LCHF och resten kommer jag byta ut mot mer fettsnåla och
kalorisnåla alternativ ..... Jag kommer dra ner på småätandet, ska försöka att inte äta
efter kl 18 och så träning nästa månad, det borde väl ge resultat fram till nästa sommar?

Nä, dottern börjar äntligen vakna till liv så nu ska hon få lite lunch och sen ska jag leta fram
kläder till henne .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!