Vänskap

Finns det nån vänskap som klarar allt? Vart går gränsen, när vet
man att man har gått för långt utan att allt redan är för sent?

Nåt som kanske bara är en struntsak för mig kan vara världens
allvarligaste för nån annan .... hur vet man?

Och hur vet man om vänskapen går att reparera? Ska man ge
upp på en gång eller ska man fortsätta kämpa?

Vänskap är värre är kärlek ..... det gör så mycket ondare att
förlora en bästa vän än en pojkvän ..... En bästa vän är ens
allt, ens bästa vän vet allt om en,en bästa vän finns där jämt ....
En bästa vän talar om vart gränsen går,en bästa vän kämpar för
vänskapen .....

Men finns det egentligen nån bästa vän som gör allt det där? Jag
trodde det förut men inte längre ..... Jag vet att jag gör det inte,
jag är inte perfekt ..... Men jag vet att en bästa vän är värd att
kämpa för .....

Jag trodde att vänskapen va oövervinnelig, att ingenting kunde komma
mellan två bästa vänner ..... Men återigen hade jag fel ..... Vänskapen
är skör, minsta lilla sak och allt kan va över .....

Vänskapen kan vara förrädisk, man tror att man är vänner men så
gör man ett misstag som man själv inte tycker va så farligt men ens
bästa vän håller inte me, hon säger upp bekantskapen me en utan ett
ord .....

Vad betyder egentligen vänskapen?

Vad anser ni om vänskap?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!