6 år <3

Idag firar jag 6 år me min underbara älskling <3 Trodde aldrig att vi skulle va tillsammans
så otroligt länge och jag trodde aldrig att vi skulle skaffa barn tillsammans men nu är
vi här, 6 år senare me en dotter :) Älskar Patrik av hela mitt hjärta och jag hoppas att
vi får många fler fina år tillsammans och kanske bröllop och syskon till Thea så
småningom :) Jag har hittat min plats i livet och det är vid Patriks sida, jag trivs så
otroligt bra me honom och han får mig att må så bra. Även om vi har haft större kriser
genom åren så har vi valt att kämpa för vårt förhållande och det är jag tacksam för.
Patrik och Thea är mitt liv nu och det är för dom jag lever <3


Det här kortet togs i början av vårt förhållande <3



Kommentarer
Carro

Grattis till 6 år tillsammans! :)

2011-12-12 @ 20:49:25 | http://mammacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!