Årets sista dag

Om drygt 4 timmar är det här året slut och jag blir alltid lite tillbakablickande och tänker
på höjdpunkterna under det gångna året och och i år va såklart den största höjdpunkten
födelsen av min älskade dotter och resan att bli mamma. Jag älskar nyårsafton, just för
att ett nytt år börjar me nya möjligheter och nya äventyr. Man får en chans att börja om
på ny kula och en möjlighet att lämna allt jobbigt som hänt under året bakom sig och gå
vidare :) 

2011 va det bästa året någonsin, inget kan slå att jag min fick efterlängtade dotter men jag
vet att det nya året kommer bli minst lika underbart med många äventyr och skoj :)  

Ikväll är vi hemma och tar det lugnt bara men det är mysigt det me. Men att festa me riktigt
goda vänner hade inte heller suttit helt fel, börjar faktiskt sakna att festa och ha roligt. Men
det kommer det också, sooner or later.

Ikväll har vi ätit oxfilé me potatisgratäng och sallad, va jätte gott och nu sitter vi och kollar
på titanic och Thea står bakom mig i soffan och drar mig i håret och skrattar, busunge där.
Vi ska väl glo klart på filmen, sen natta Thea och sen ta ett bad innan vi skålar och kollar på
fyrverkerierna vid tolvslaget :)



GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCH TA DET LUGNT ME ALKOHOLEN OCH FYRVERKERIERNA NU :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!