Dan före doppardan

Har ni några julkänslor än? Svårt att tro att det är julafton imorgon och man tittar ut, plusgrader och regn till jul vill nog ingen ha. Medan många har stressat runt i sista minuten idag har jag tagit det lugnt :-P julklappar behövde vi knappt köpa och julmat behöver jag inte tänka på eftersom att vi åker bort. Jag har ägnat mig åt lite julstädning istället och lekt massa me Thea. Nu ligger vår älskade dotter och snart sover, jag och älsklingen kollar på sagan om ringen. Nu kommer vi inte höras höras förrän på juldagen då vi har kommit hem igen men då ska ska vi upp till moster Meg fira jul så det blir nog först på kvällen vi hörs. Jag önskar er alla en riktigt god jul iallafall :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!