En vanlig dag

Idag är det riktigt underbart väder ute, soligt men kallt. Vill så gärna ut och
gå men det är så otroligt halt ute =/ Det tog typ 20 min att bara gå till
Fruängen i förmiddags =/ Va ju på BVC på stumpan för att vägas och mätas :)
Nu väger hon 8790 g och är 71 cm lång. Hon följer kurvan utmärkt. Svängde
in på coop innan vi gick hem igen och köpte tvättservetter.



Skulle ju ha gått till gymmet idag men eftersom att jag va på BVC så tyckte Anki att
hon kunde komma imorrn istället och det passar mig utmärkt, då hinner jag röja lite
hemma och plocka :) Theas kort från öppna förskolan kom idag men vi har inte råd
att hämta ut dom förrän efter den 20e :( Så det är väl bara att vänta antar jag.

Nu ligger Thea och sover lunch så jg ska smita ut på balkongen en snabbis, sen
ringa mamma och sen börja röja undan lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!