Fjärde advent

Det känns konstigt att det är fjärde advent idag och bara 6 dagar kvar till julafton :D Åh,längtar så
mycket till julafton, ska bli så mysigt :) Blir visserligen bara jag, patrik, Thea och svärföräldrarna
men det gör inget :) Vi åker upp till Tierp på julaftonsmorgon för vi kan inte åka upp på fredagen för
då åker patriks föräldrar upp och dom vill värma upp torpet innan vi kommer.



Idag har vi tillbringat hela eftermiddagen hos min mamma och vi har haft det jätte trevligt :) Jag
ställde mig och gjorde två köttfärspajer åt mamma på hennes begäran och då passade jag på att
nalla en liten bit :P Efter nån timme kom Mariaoch moa och då fikade vi me kaffe, julmust, peppar-
kakor och en jätte god cheesecake som maria hade gjort :) Supergott! Sen va det dags för mannen
att klippa sig och det blev jätte fint och samtidigt passade jag på att klippa topparna, blev ca 5 cm
korthårigare men så skönt att bli av me lite hår :)

   
  

 

Nu sitter vi och glor på copycat singers. Snart är det egentligen dags för lillan att sova men hon är
superpigg så hon får va uppe ett tag till. Själv tänkte jag gå och lägga mig efter Beck och en dusch,
både jag och patrik har hår överallt =/ Och det kliar!!!

Imorrn ska jag och Thea till Huddinge och ta en fika me S :D Längtar, ska bi så roligt att träffa henne
igen efter så många år :D



Kommentarer
Anonym

Varför lagar du mat till din mamma ?

2011-12-19 @ 09:21:59
Rebecka

Hon är inte så bra på matlagning och sen älskar hon min köttfärspaj :-)

2011-12-19 @ 10:19:21
Anonym

vem handlar hem det som behövs när du lagar mat till henne ?

2011-12-19 @ 10:46:42
Anonym

Den här gången köpte hon riven ost och köttfärsen för resten hade jag ändå hemma men annars brukar brukar jag handla det Meg så betalar hon :-)

2011-12-19 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!