Från mobilen

Haha, jag har datan 2 dm ifrån mig men den är avstängd och jag hade telefonen precis bredvid mig så därför blir det en uppdatering från mobilen :-) Thea har fått välling och nu ligger hon och sover <3 älsklingen sitter bredvid mig i soffan och spelar angry birds och jag glor på skilda världar. Tänkte kolla klart på det här avsnittet och sen ta ett varmt bad. Den här berömda stormen har visst kommit till Stockholm till slut, tur att man inte måste bege sig ut. Fast det kunde lika gärna ha varit snöstorm så man får väl va tacksam att det bara är en vanlig storm :-P Patrik har varit jätte go mot Thea ikväll, han har jätte dåligt samvete för inatt och det är me all rätt. Har sagt till honom att han måste låta mig ta över om samma sak upprepas inatt. Och jag har fått många kommentarer om han har kastat ner Thea i sängen men vill bara påpeka att det har bara hänt en gång. Jag kan slänga ner henne i sängen när vi leker, det tycker hon är roligt och skrattar massor. Men det är ju skillnad på att kasta henne i sängen på skoj och på allvar. Jag skulle aldrig tillåta att Thea blir skadad på nåt sätt. Och Patrik känner likadant. Hon är hans skatt och han skulle göra va som helst för henne. Men en kurs i självbehärskning skulle inte skada när tålamodet tryter. Barn är det underbaraste som finns, barn är meningen me livet men barn är också krävande och. tålamodsprövande.Det finns ingen större utmaning än att skaffa barn men antar man utmaningen och klarar det så klarar man allt. Thea är hela mitt och Patriks liv.



Kommentarer
Anonym

Tänk dig för med vad du skriver. Vissa letar fel hos dig och din sambo: http://www.familjeliv.se/Forum-4-288/m62334987.html

2011-12-01 @ 22:10:26
Rebecca

Tack så mycket :) Förstår inte vem som vill oss så illa? Ska verkligen börja tänka på va jag skriver, finns ju riktigt sjuka människor där ute!!!

2011-12-01 @ 22:20:06
Anonym

Jag kommer också från rråden och skulle länka men behövs inte ser jag. Var rädda om er

2011-12-01 @ 22:26:40
Anonym

Varsågod! Man kan aldrig vara nog försiktig. världen är full av galningar...:) Är du medlem på Fl så titta gärna in i tråden och berätta din sanning. Men vi är många som tycker trådstartaren överdriver men en soctant anser att ts ska anmäla... Kram och sköt om er.

2011-12-01 @ 22:58:37
Rebecka

Jag tycker det är jätte obehagligt att nån skulle vilja oss så illa när personen i fråga inte ens känner oss utan bara läser bloggen och dömer efter det. Va inne och kikade på tråden och det känns skönt att veta att så många tycker att personen som satte igång tråden överdriver. Jag och min sambo gör allt för vår dotter, hon är hela våra liv.

2011-12-01 @ 23:29:23
Anonym

Det finns många obehagliga människor där ute. Fl är ganska anmälningshysteriskt. Folk peppas att anmäla att barn får för mycket lördagsgodis, sover ute i vagnen, lämnas ensamma medan mamma duschar osv... Det är galet! Var rädd om er!

2011-12-01 @ 23:45:09
Jenna ♥ Sessan

Becca, jag förstår på ett sätt att folk reagerar.. Eftersom att du är väldigt öppen och så, du måste försöka tänka på vad du skriver, för det finns så många sjuka människor. Annars så är det bara att ta allt med en nypa salt, kan vara svårt, men man måste försöka. Jag har läst en hel del kommentarer här på din blogg, och jag tycker det är överdrivet som folk håller på, allvarligt. Om dem stör sig så mycket så förstår jag inte att dem kan lägga ner sin tid på att kasta över massa skit.



Men men... Kände mig tvungen att skriva, haha!

2011-12-02 @ 01:11:57 | http://ensessan.blogg.se/
Sanna

Herrejävlar! Familjeliv (eller internet överhuvudtaget) är moralkärringarnas Mekka. Här kan hackkycklingarna trycka ner folk i skorna till både höger och vänster "anonymt".



Hoppas du låter detta rinna av dig Rebecca! Besöker inte din blogg varje dag men nu har jag gått igenom lite kommentarer och du är onekligen populär att hacka på. Att folk letar fel är bara förnamnet... Fyfan - ren och skär mobbning!



Att du är öppen om saker behöver jag inte upprepa men det spelar ju tydligen ingen roll vad du skriver om. Det är fel ändå. Till och med att tvätta och städa. Dessa anonyma som ideligen kommer med negativa och nedtryckande kommentarer måste du väl kunna se något IP på? Nog för att man kan förnya sin IP-adress men det känns som att det är samma människor som är ute efter att misshandla dig verbalt!



Usch. Stå på dig och ta inte åt dig! Kram :)

2011-12-02 @ 09:33:59 | http://stillunbound.blogg.se/
Lotta

Jag tror att dom flesta av oss som bloggar får vår del av elaka kommentarer och skit. Tråden på FL är så larvig så jag vet inte vad...

2011-12-02 @ 09:59:36 | http://lottaochfamiljen.blogg.se/
Anonym

Varför separerar inte ni, så mycket som du klagar på din sambo så kanske det är bäst för dig!

Du kan ju flytta hem till din mamma i väntan på egen lägenhet.

2011-12-03 @ 20:14:50
Anonym

Helt rätt att skaffa barn är stort, men det måste vara två som vill! Så var det väl inte hos er?

Har läst din gamla blogg!

2011-12-03 @ 20:47:09
Rebecca

Det stämmer delvis. Patrik ville ha barn men inte just då. Men jag tvingade inte honom till nåt utan han valde själv och idag älskar han sin dotter mer än allt annat :)

2011-12-03 @ 21:32:42
Rebecca

Jag tror alla par klagar på sin partner gällande både det ena och det andra men bara för det så betyder det inte att man inte älskar varann. Jag älskar Patrik mer än allt annat trots hans fel och brister och han älskar mig trots min fel och brister.



Och om vi nångång skulle separera så skulle min mamma va den sista jag flyttade till bara så du vet.

2011-12-03 @ 21:38:49
Anonym

Varför vill du inte flytta till din mamma? Är det inte hon som har fostrat och stöttat dig i din uppväxt till den självupptagna person du är?

2011-12-03 @ 21:49:40
Rebecca

Känner du mig kanske? Om du kände mig så skulle du veta att jag inte är självupptagen. Och nej, det är inte min mamma som har uppfostrat mig för hade det varit det så hade mitt liv sett helt annorlunda ut och det negativt.

2011-12-03 @ 21:52:16
Anonym

varför skulle det vara negativt ifall din mamma uppfostrat dig?

2011-12-05 @ 16:14:44
Rebecka

Min barndom va inte direkt bra och det fanns en anledning till att jag blev fosterhemsplacerad.

2011-12-05 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!