Fullt upp fram till julafton

Satt och försökte komma ihåg allt jag ska göra dom närmasta dagarna innan jul och insåg att jag
har fullt upp :)

Imorrn ska hela familjen till min halvsyster och träffa hennes lilla son för första gången :)

På söndag ska vi till mamma på fika, Jag fick även order om att göra köttfärspaj till henne då och
maria fick order att klippa patrik innan jul så vi lär spendera hela söndagen där :)

På måndag ska jag ta en fika me en gammal klasskamrat som jag inta har träffat på typ 2,5 år. Och
på kvällen har jag vattengympa.

På tisdag ska jag ta en fika me en gammal vän som jag inte har träffat en snabbis sen i somras. Och
om jag hinner ska jag även ta en fika/promenad me C och sigge och på kvällen är det vattengympa.

På onsdag ska jag till skärholmen me Emma och greta och lär va där ett par timmar.

På torsdag förmiddag blir det gymmet nån timme.

Och på fredag ska vi packa och så inför tierp. Kan
hända att vi åker upp redan på fredag eftermiddag/kväll. Vet inte riktigt hur det blir än.

Det är iallafall roligt att ha fullt upp även om jag inte vet hur jag ska hinna/orka me allt vissa dagar :P

Min älskade unge ligger och sover, hon somnade på slaget 9 :) Jätte skönt! Jag ligger och glor på film
och när den är slut ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta glo på tv tills älsklingen kommer hem.
Kommer ändå inte kunna sova förrän dess, hatar att sova själv.

Ska kolla klart på filmen nu :)



Kommentarer
emma

Ja det är roligt att de är så olika :) Vi får se vad som skiljer de åt härnäst. När de var yttepytte var de ju varandras motsatser haha

2011-12-17 @ 17:05:47 | http://mammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!