God kväll i stugan!

Här hemma gör vi inte så mycket. Försöker natta dottern och det går väl si och
så. Hon gnäller lite och så. Trodde hon skulle somna på en gång för hon va jätte
trött för en stund sen och låg och sov i pappas famn. Men nu kryper hon omkring
och har fått MASSA energi. Tur att jag och Patrik inte ska gå och lägga oss än på
ett tag då. Han står nämligen och diskar och sen ska han duscha och jag ska nog
kolla på fråga olle innan jag gör kväll.

 



Nä, ska ta och köra slut på dottern men ha en trevlig kväll :)



Kommentarer
Anonym

Har inte Patrik några andra kläder än sina målarkläder? För det är väl en sån t-shirt han har på sig på bilden? På dom få bilder man får se på han, har han alltid målarkläder på sig..

2011-12-08 @ 23:11:41
Carro

Vilken supersöt mössa hon har!! :)

kram

2011-12-08 @ 23:44:17 | http://mammacarolina.blogg.se/
Rebecka

Hihi, tack Carro :-D



Anonym, Patrik har civila kläder också men han går i sina jobbarkläder från måndag morgon till fredag kväll.

2011-12-09 @ 08:05:14
Anonym

Nej usch vad äckligt med jobbkläder hemma! Han sitter alltså i soffan med dom kläderna? Håller i Thea med dom kläderna på? Tänk bara vad mycket damm och skit som sitter kvar i kläderna.. Hur jobbigt är det egentligen att byta kläder?!

2011-12-11 @ 18:40:16
Rebecka

Jag är van, så har det varit i alla år som vi har varit tillsammans och även om jag tycker det är tråkigt så kan jag inte påstå att det är äckligt. Men om han är dammig eller har massa ny målarfärg så får han byta tröja just för Theas skull. Och Patrik brukar sällan va direkt smutsig.

2011-12-11 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!