Hej hej

Här hemma lever vi och mår bra, har bara inte så mycket att skriva helt enkelt. Idag hade mannen ont om saker att göra på jobbet så han va hemma redan vid halv 2 :-D blev jätte glad såklart. Och ikväll körde jag första vattengympapasset på 2 veckor och det kändes, man va lite ringrostig men det va lika skönt som vanligt efteråt. Har ett pass inbokat nästa vecka också men ska kolla om det finns fler pass att boka. Den 3 januari börjar jag me GI-metoden också och det ser jag fram emot jätte mycket :-D är verkligen jätte taggad inför det. Imorgon ska jag och Thea till skärholmen, får se hur vädret blir för då tar vi nog en promenad dit :-) jag tänkte kolla efter en väggkalender och se om jag hittar nåt på gina tricot. Skulle behöva köpa nya örhängen också så vi får väl se va man kommer hem me. Nu ska jag byta blöja på dottern, borsta hennes tänder och sen natta henne. Om hon somnar så ska jag och mamman ta ett bad innan vi hoppar i säng. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!