Heldag i skärholmen

Nu har jag och Thea spungit färdigt i affärer på ett par dagar :D Nästa gång blir väl mellandags-
rean :P Och innan jag glömmer det så tog Thea sina två första riktiga steg i förmiddags :D Hon
stog ett par cm ifrån mig och sen hasade hon sig fram och kastade sig i min famn :) Hihi.

Skulle mött upp emma och greta vid 12 men när bussen kom va den full (av barnvagnar), samma
sak me nästa buss men 45 min senare kom en buss och då hade jag ren tur för det va vagnbyte,
me ord så va bussen helt tom men jag hann knappt ställa mig innan  ytterligare två barnvagnar kom
och så va det fullt igen.

Men vi halv 1 va jag äntligen framme och vi började me att gå in på ica kvantum, jag köpte blöjor
och en ny tandborste till Thea och sen gick vi till fiket och tog varsin räkmacka till lunch. Thea
och Greta satt och pratade me varann under tiden och sen fick dom krypa omkring lite :D

 

Sen började jakten på kläder till julafton och jag va inne på säkert 3-4 olika affärer utan att hitta ett skit,
skulle egentligen bara behövt köpa ett klarrött linne men det hade ingen jävla affär, alla va blekröda och
hur snyggt är det. Men så gick vi in på cubus sist och då hittade jag en jätte fin, lite tunnare klarröd kofta
så jag köpte den och ett ett svart linne :) Nu är min juloutfit klar, dotterns är klar och gubbens är klar :D Underbart!

 Det blev en sån här fast klarröd, jätte fin :D

Vid halv 4 så klädde vi på tjejerna och gick bort till barnens hus, emma skulle köpa en åkpåse och jag
skulle bara kolla om dom hade läderskydd till handtaget till vagnen och det hade dom så på fredag ska
vi åka iväg och köpa ett sånt :)



Sen åkte emma och greta hem och Patrik kom och hämtade upp mig och thea :) Gjorde middag när vi
kom hem och nu gör vi inte så mycket. Ska ta och torka diska och diska det sista och sen hänga in lite
tvätt och röja lite hemma :) Imorrn kommer ju svärmor så jag kan gymma och simma ett par timmar
:D Ska verkligen bli jätte skönt. Måste slå in Theas julklapp också eller om jag ber svärmor göra det.
Tror iallafall att hon skulle olja in vår tv-bänk. Och nej, jag ber henne inte om nånting, hon frågar själv
om det finns nåt jag vill att hon ska göra medan jag är borta.

Ha en bra onsdagskväll på er!



Kommentarer
emma

Jag kan ju skriva istället för den där idioten. Alltså vad jag tror att den där idioten skulle skriva :p



Varför ska hon slå in Theas julklapp? Och vadå vill att hon ska göra? Hon har väl ett eget hem att ta hand om hon ska inte behöva ta han dom ditt. Eller Patriks är det ju för du är faktiskt bara inneboende.



Detta med glimten i ögat ;)

Tack för idag :)

2011-12-21 @ 20:41:19 | http://mammaemma.blogg.se/
Rebecca

Hahahah, precis emma :) Väntar bara få ett kommentarerna ska strömma in om dittan och dattan :P



Tack själva så jätte mycket :)

2011-12-21 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!