I brist på annat =/

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Aldrig!
2. Civilstånd? Förlovad <3
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Mer än en gång, fast inte genom att dö.
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Oj, va nog ett tag sen.
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? M förut men nu är det ingen.
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något han/hon gjorde? Ja,det tror jag.  
7. När var sista gången du grät mycket?
I fredags, fast det va inte mycket.
8. Är det någon du vill göra allt för? Min familj.
9. Hur många kan du berätta allt för? Inga.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Yes, ett par gånger.
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja, det var min lilla dotter.
12. Beskriv dig själv med ett ord? Tillbakadragen.
13. Har du något som tillhör ditt ex? Nä, det tror jag inte. Inte om han inte fortfaranade är kär i mig =/
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Flera gånger.  
15. Fullständigt namn? Rebecka Johanna Nilsson
16. Favoritlåt? Satellite (english version)
17. Favoritfärg? Svart
18. Bästa vänner? Min familj.
19. Finns det något du ångrar i livet? Finns egentligen tusen saker men gjort är gjort så varför ångra det egentligen. Livet går vidare.
20. Första kyssen? Min första pojkvän, tror det va i åk 4-5.
21. Sista kyss? Min fästman.
22. Första kram? Och det ska man minnas?
23. Senast kram? Älskade dottern :)
24. Senaste meddelande från? Madde
25. Senaste person som jag någonsin sett? Thea
26. Mitt missbruk? Cigg.
27. Favorit butiker? Gina tricot för min del och lindex för Theas del :)
28. Vem jag berätta allt för? Ingen.
29. Favorit djur? Vargar.
30. Lång? 165.
31. Vem har mitt hjärta? Fästmannen och säkert en till ;)
32. Favorit film? The twilight saga.
33. En hemlighet? Då är det ju ingen hemlighet :P
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10.
35. De flesta minnen med? Madde
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Madde?
37. Favoritmat? Lasagne, potatisgratäng, kycklingsallad,kyckling överhuvudtaget.
38. Vem jag inte kunde leva utan? Familj och vänner.
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Min familj.
40. Vem jag älskar mest? Min familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!