Mellandagsrean

Idag drog jag me familjen till skärholmen för att shoppa lite på mellandagsrean, hade inte
förväntat mig att hitta nåt speciellt men jag kom hem me ett par byxor och två tröjor till
mig och allt va 50% rabatt på men jag hittade absolut inget till Thea på rean. Däremot
hittade jag en jätte fin klänning på åhlens som jag köpte till henne :) Mannen som ALDRIG
köper nya kläder köpte bara ett skydd till mobilen och lite annat sånt där. Vi tog varsin räk-
macka till lunch och sen åkte vi till city gross och handlade lite mat. På vägen dit somnade
Thea och sen satt hon och sov i bilbarnstolen i ca 2-2,5 timmar =/ haha. Hon va verkligen
helt slut min lilla stumpa. 



Väl hemma igen så fastnade jag och mannen framför skönheten och odjuret som gick på tv så
vi satt och kollade på den ett tag och sen började jag me middagen, blev en gammal favorit ikväll,
parmesangratinerad kyckling :)

Jag tog hand om disken och sen började mannen att plocka ner julen så nu har vi bara juldukar
och julgardiner kvar men dom ryker i veckan eller nästa helg :) Sen bytte jag sängkläder och
rensade i min garderob. Så nu är jag helt slut. Blir snart ett bad och sen sova.

Imorrn ska jag fixa hemma och städa och på kvällen är det dags för veckans första vattengympa-
pass.



Kommentarer
Anonym

Vad tidigt ni plockar bort julen , redan på annandagen. Julen varar ju till tjugondag Knut eller åtminstone till tretton dag jul!

2011-12-27 @ 12:19:00
Rebecca

Well, det finns ingen regel om när man ska plocka framjulen och det finns ingen regel när man ska plocka bort den :) Endel plockar fram julen redan i oktober medan andra väntar till veckan innan julafton, endel plockar undan julen i feb-mars medan andra plockar bort den innan nyår. Alla har sina sätt helt enkelt. Och jag tycker att julen är slut efter julafton och juldagen och allt sånt. Hur gör du själv då?

2011-12-27 @ 12:21:38
Anonym

Det finns ju gamla svenska traditioner att julen vara till trettondag jul och tjugondag Knut kastas granen ut.

Själv väntar jag till efter nyår

2011-12-27 @ 12:32:55
Rebecca

Som sagt, alla är olika :) Jag kritiserar inte dom som har julen kvar fram till påsk, vill dom det så fine :) Det är upp till var och en :)

2011-12-27 @ 12:35:33
Anonym

Hur var det hos c.c

2011-12-27 @ 13:32:49
Rebecca

Vi åkte aldrig dit för dom hade inte tid :( Ena c's syrra hade kommit från norge.

2011-12-27 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!